HOPE08 Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 gubben har vært p apoteket idag og kjøpt EL tester og gravid test. vi blei enig at prøve tiden var over men plutselig blir han nesten desperat. føler d er noe me han som ikke stemmer. noen som vil se p han? 140787 kan se tilbake kan se p andre også som ikke kan se
stratosen_er mamma_ Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 hei;) Føler egentlig ikke at d er noe galt i det at han ble stressa...men skjønner tankegangen din...tror at selv om dere ble enige om å slutte å prøve, så gikk d plutselig opp for han hvor mye han ønsket dette barnet...prøv å sett dere ned å snakk åpent om følelsene dere har rundt det, så er jeg sikker på at dere kommer frem til en god løsning som dere begge kan vere enige i....føler ikke at det hjelper dere å stresse videre med prøvinga...dere trenger en "tankepause" og det gjer d ikke noe lettere å bli gravid når han stresser sånn......og så vil han så gjerne gjøre deg gravid...så det er nok et litt sårt og ømt tema for han ..... Om du vil se tilbake, så lurer jeg på hvordan fødselen vil starte? når? kjønn? vaginal vs ks? og generelt d du får opp rundt fødselen jeg er født 13.04.83 klem... LYKKE TIL:)
HOPE08 Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2011 har du en termindato? at jeg har noe å gå etter ? jeg får gutt opp og at du vil føde vaginalt fødselen vil vare i 6 til 10 timer eller 16. får opp de 3 tallene vet ikke helt hvorfor men var de som poppa opp:) jeg får opp 22. p dato p termin dag. jeg får opp masse positivt rundt fødselen men føler du kommer til å ta epudural. men ellers alt bra )
stratosen_er mamma_ Skrevet 18. mai 2011 #4 Skrevet 18. mai 2011 ja jeg har termin 25.05 (ikke alle som vil ha alle "data" så derfor jeg ikke skrev dato) BLir spennende... tok ks sist så gleder meg til å prøve vaginal denne gangen...og håper d blir d!! ser du om d starter med rier, vannavgang eller noe annet???og hvor stor ungen er?? takk;) klem
Baby 2012 med spire i magen<3 Skrevet 18. mai 2011 #5 Skrevet 18. mai 2011 Hei:) Jeg kan dessverre ikke spå men lurte på om du kunne se graviditet på meg? Skal til legen å få pergo begynnelsen av juni. født 030584
litensprell<3 Skrevet 18. mai 2011 #6 Skrevet 18. mai 2011 Beskyttetavengler, vil du spå meg? Jeg er så spent på hva som befinner seg i magen min, og hvor lenge det er til fødsel? Hvordan vil alt gå, er alt bra nå? Født 16.11.1988, og kjæresten min er født 09.05.1981 Håper på svar
*VenterPåSpire* Skrevet 18. mai 2011 #7 Skrevet 18. mai 2011 Heisann Jeg kan dessverre ikke spå, men hadde blitt utrolig takknemlig hvis du hadde orket å sett på meg Venter spent på positiv test, og lurer i grunn på når jeg kan glede meg over en spire? Er født 04.03.92 og han 18.08.90
Kicam Skrevet 18. mai 2011 #8 Skrevet 18. mai 2011 Hei:) eg tok meg en titt på samboeren din og jeg får ikke opp så mye rart, bare et sterkt babyhåp.. Trur ikke han vil gi opp helt enda rett og slett:) Jeg får hvertfall ikke opp noe rart med han, men jeg skjønner hvorofr du spør;) Lykke til! Klem
HOPE08 Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #10 Skrevet 25. mai 2011 dytt s._ermamma her er dn tråen jeg så p deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå