fjoggy Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 Wow, har vært å hilst på mine 2 små vidunder i dag ;-) Helt fantastisk å se de 2 små hjertene slå <3 Termin 5 januar, helt perfekte i størrelse og jeg er verdens lykkligeste akkuratt nå <3 Måtte alle dere andre også få oppleve dette ;-)
Vår tur? ♥desembergutt 11♥ Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 Gratulerer:) Skrev i den andre tråden din jeg... Så ikke denne før nå.. Så fantastisk med 2 bankende hjerter. Da var magefølelsen din riktig:) Håper de neste ukene går fort for oss!!
fjoggy Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2011 Tusen takk!! Uvirkelig følelse, men vanvittig hærlig å få bekreftet at alt er bra <3 Ja, fort og fort.. Får nesten panikk når jeg tenker på at jeg muliens bare har ca 30 uker igjen.. Tvillinger kommer jo ofte noen uker for tidli ;-)
Gullgutter bli storebrødre Skrevet 18. mai 2011 #5 Skrevet 18. mai 2011 gratulere så masse med de to bankede hjerter i magen må være en helt sinnsyk hærlig følelse
HH72 Skrevet 18. mai 2011 #6 Skrevet 18. mai 2011 Stilig! Så deilig å se hjerteslagene! Jeg hadde faktisk samme HCG-verdi som deg ved uke 5, men endte opp med å se bare ett embryo. Kjempefornøyd med det altså, men det viser jo hvor variable de verdiene kan være! Lykke til videre med svangerskapet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå