Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 Jeg har hørt at det ikke er vanlig at hodet fester seg når man er flergangsgravid. Men her konstaterte legen at hodet er festet. Jeg er 36+6. Flere dette gjelder for? Kan jeg regne med å føde før tiden, tro? Ikke at det er noe mål; formen er strålende og jeg trives med magen
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 Jeg har hatt hodet festet begge gangene fra ca uke 35-36,mens denne gangen har det ikke festet seg og hun ligger i tillegg med rumpen ned =( Tror ikke du kan regne md å føde før tiden selv om de fester seg tidlig foresten,jeg gikk 7 og 10 dager over med de to første.
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 18. mai 2011 #3 Skrevet 18. mai 2011 Jenta mi var ikke festet i uke 32 men har ligget med hodet ned siden uke 30 iallefall og gjør det enda. Det trenger jo ikke feste seg engang for oss flergangs. Med første så festa hun seg ikke tror jeg, eller rett før. Legen skrev at hodet var festet, men så sa jordmor at nei der var det ikke festet så det var feil og 4 dager etter kom hun. Kan jo kanskje håpe på tidligere fødsel men er nok veldig individuelt. Er jo uansett godt at hun er festet da:)
feris *fødeklar :)* Skrevet 18. mai 2011 #4 Skrevet 18. mai 2011 jeg skal på kontroll til fredag..da er jeg 37+1..håper hodet er festet da...var ikke det sist for 3 uker siden...men hun er ganske langt nede...og jeg føler hun kommer tidligere enn termin så får se... er andregangs j oxo + vi har 11.juni som termin...hvem får bebisen først tro
fru H Skrevet 19. mai 2011 #5 Skrevet 19. mai 2011 Jeg er tredjegangs og hode er festet veeldig lang nede sa jordmor sist. Da var jeg 37 uker. Hode har festet seg tidlig med begge de to andre også. Har termin 4.juni. Blir spennende å se når hun kommer:-)
ingalinga77 Skrevet 19. mai 2011 #6 Skrevet 19. mai 2011 Jeg er tredjegangs og i uke 36+5 og her er også hodet festet. Grugleder meg til de første tegnene på at fødsel er i gang:) Har 40 mil til sykehuset jeg tenker å føde på så håper jeg kommer meg dit..ellers blir det fødestue og det funker vel det og:)
Summerheat85 Skrevet 19. mai 2011 #7 Skrevet 19. mai 2011 2.gangs og hodet festet seg for ca en uke siden, i uke 34...
kokosyklus Skrevet 19. mai 2011 #8 Skrevet 19. mai 2011 Sist festet hodet seg i uke 33 og hun kom to dager over termin:) Nå har han ikke festet seg ennå, uke 35
Second time mama 11.06.2011:) Skrevet 19. mai 2011 #9 Skrevet 19. mai 2011 Var på kontroll i dag er 37 + 1, og hodet er festet langt nede i bekkenet sa jordmor. Jeg skulle i grunnen få modningsakupunktur, men hun ville ikke sette nålene, fordi vi er redd han kommer før. Min mann er bortreist til neste helg, åsjeg håper jeg klarer å knipe igjen til da. Mitt første barn kom en uke før termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå