Klar for nr2 **med spire** Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 hvem av disse stoler dere mest på. forgje uke tok jeg clearblue pluss som ble svakt positivt to dager på rad. men billig strimmelen hva negativ.. jeg hva nok gravid for begynte å blø på kvelden. blødde ei uke. og det MYE. med koagulert blod. mistet den verste ømmheten i brystene. men er nå så innmari svimmel. regner med at d er pga stor blødning. har ikke testet me claerblue igjen. bare med billig testen. og den er like negativ. men regner ikke med å være gravid igjen. håper hvertfall ikke å tro på det. hva er deres erfaring iforhold til disse testene? synes d er rart at strimmelen skal vise negativ når clearblue pluss viser positiv..strimmelen er vell mer sensitiv?
minlilleHelene Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 Jeg testet med strimmel og fikk negativ , dette ca 4 dager på rad før forventet mens. Så dagen jeg forventet mens testet jeg med strimmel igjen. Den viste Negativ. Men jeg følte meg gravid og prøvde derfor clearblue og den viste positiv og 1-2 uker. En uke senere testet jeg med strimmel for morroskyld og da viste den også positiv ganske raskt. For å konstetere tidlig , er mitt valg CB så strimmler på andre plass Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå