Gå til innhold

3 dager over termin og har fått et tips...

Anbefalte innlegg

Skrevet

nemlig å se en skrekkfilm..

Er visst noen som har klart å "skremme" ut babyen, hehe =)

Tenkte først jeg skulle prøve sex i kveld.. siden jeg har masse kynnere kan det jo hende at modningsprosessen er i gang=)

Går ikke det, får jeg sette på en scary moovie =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta å lag deg rømme grøt med et tånn kanel! sånn at grøten vikelig er brun! og spis det.. så drikker du sweppes bitter lemon. jeg gjore det 2 dager overtermin, og var helt umoden, 5 timer etter jeg hadde spist dette gikk vannet og jenta var ute på 6 timer:)

Skrevet

Jeg er 4 dager over termin, skal på kontroll til fredagen. Håper han vil komme før de må sette i gang :)

Skrevet

august 2010:

har sendt mannen for å handle =) detta må prøves =) hihi

Du skal få tilbakemelding om det funker =)

Skrevet

da er jeg 4 dager over..

hverken rømmegrøt med masse kanel, sweppes eller sex hjalp.. so far!

skal prøve meg på gulvvask i dag etter at jeg har sovet et par timer =)

Lykke til damer =)

Skrevet

Så kan du jo gå og finne en skikkelig skummel film! Kan anbefale den filmen som var kjempepopulær for en del år siden om noen ungdommer som skulle dokumentere hvorvidt det fantes hekser i en skog. Noen som husker hva den het? Det var en sånn lavbudsjettfilm med "realistisk" filming. Jeg ble i hvert fall skremt til døde!!

Ellers kan jeg anbefale brystvortestimulering. Lykke til!

Skrevet

Haha, nå begynte jeg å se for meg diverse scenarier i de mange høygravides hjem!

Jenter som gofler innpå grøt med en usannsynlig stor mengde kanel mens de hopper opp og ned i sofaen, stimulerer brystvortene og ser Blair Witch Project!

Alt vi gjør for å se nurkene våre så fort som mulig altså!;)

Selv prøvde jeg kanel i dagene før termin. Men jeg ble så lei av grøt at jeg til slutt fant ut at jeg skulle spise en skje med kanel i stedet. Det anbefales IKKE! Fy søren, kanelskyen sto som en sprut fra munnen min! Hele munnen tørket inn i et kanelhelvete! DET var et syn for guder det.

Uansett. Det som til slutt hjalp var å ha sex med mannen. Mye bedre enn kanelskyer så store at de kunne stoppet flytrafikken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...