Gjest Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 Lurer fælt på hvor magen min blir av jeg. Er 17+4 og har like liten kul nå som jeg hadde i uke 13 Liv er det jo for jeg merka spark senest istad så det bekymrer jeg meg ikke for Er i grunn litt glad for at jeg ikke har kjempe mage enda siden jeg skal ha på meg brudekjole da, men på lørdag kan den bli stor synes jeg Har jeg kanskje en mini baby inni der
Lykkelise Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 Hehe, hadde samme "problemet". Ingen har kunnet sett på meg at jeg var gravid før i uke 26-27. Rett og slett fordi babyen ligger langt bak i magen. Det som er dumt er at du ikke får mye medlidenhet for graviditeten. Ingen tilbyr seg å hjelpe å bære/løfte og selv om det begynner å bli tungt, tror mange alt er lekende lett fordi du har jo ingen mage Sjefen nektet og tilrettelegge noe også fordi ingen kunne se at jeg var gravid. Det kommer nok snart skal du se Lykke til!
Laayse Skrevet 18. mai 2011 #3 Skrevet 18. mai 2011 Jeg er kommet til uke 25 idag og kan ikke si at jeg har noen mage:P har jo litt slik at det akkurat vises men selv er jeg veldig glad for at den er så liten. hadde den vært større ville det blitt kjempetungt og jeg ville ødelagt ryggen ganske fort siden jeg er lang og tynn kan jeg enkelt og greit ikke ha en mega stor mage.. vær stolt over den magen du har du:)
Nuffy Skrevet 19. mai 2011 #4 Skrevet 19. mai 2011 Jeg har heller ikke mage. Det hadde jeg nesten ikke forrige gang heller. Jeg syntes det var kjempetrist. Det var ingen som tok hensyn i det hele tatt, selv om jeg var sliten og det var rett før fødselen. Denne gangen håper jeg at jeg blir litt større. Det er jo ikke så mange ganger man er gravid i løpet av livet, og da vil man jo gjerne at det skal synes - i hvert fall jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå