Gå til innhold

Er vi mange med termin i juni?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ultermin 13 juni for vår første :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er menstermin 6.juni og UL termin 12.juni.. Men jeg holder en knapp på at hun kommer 27.mai, for da blir det nøyaktig 3.5 år mellom jentene våre! =P

Skrevet

da er jeg nr 4 som har samme termin som dere 11.juni damer :)

må lage en ny tråd til oss kanskje, lettere å følge opp hehe :)

har skrevet fødeklar på nicket mitt jeg da, uansett om det er par dager til :) imorgen må jeg bli ferdig med fødebagen !! tiden går veldig fort ja..

masse lykke til alle sammen!

Skrevet

29.juni her, men siden storesøster kom 8 dager før termin så satser jeg på at lillebror skal gjøre det samme :) Når det er sagt, så er jeg ikke klar for fødsel og det som kommer etterpå ennå så er glad det fortsatt er en stund igjen :)

Ikke funnet frem noe som helst, har mer enn nok med husoppussing og jobb, men har jo mye fra før så stresser ikke :)

Skrevet

Jeg har termin 13. juni og er rimelig klar. Han får holde seg der inne en ukes tid til, men så kan han bare komme :)

Har fikset det meste, klær, vogn, bilsete, seng.. I dag fant jeg faktisk frem babylekene også. Ikke for bebisen, men for at han på 2,5 skal få lekt litt med det, venne seg til det og finne ut at det egentlig er ganske kjedelige greier.

Eneste som gjenstår nå er bagen til sykehusoppholdet.

Skrevet

13 juni her også- 26 dager igjen.... Yikees!!

Masse kynnere og nedpress, og en del smerter i lyskene.. Håper ho kommer før :)

Skrevet

20. juni står det på papiret.... Familiehistorien tilsier dog at det kan komme til å gå gode 14 dager til før det skjer noe.

Jeg håper virkelig at jeg kan trille på St.Hans Aften!!

Skrevet

Her har vi termin 21. juni, men regner med å bli satt i gang ca. 14 dager før pga diabetes (baby vokser mye).

Storesøstrene spør nesten daglig om hvor lenge det er igjen nå. :-)

Skrevet

15. juni her, 27 dager igjen. Jobber til onsdag, så er det på tide å gjøre klart til babyen. Deretter kan hun bare komme!

Skrevet

25.juni, men håper hun kommer før.. :) Tiden går foreløpig veldig fort, men er redd den kommer til å gå mye saktere når permisjonen begynner om 2 uker.. Får håpe på fint vær og sette meg ut og lese en godbok:)

Lykke til med den spennende tida som ligger foran!:)

Skrevet

13. juni her med! (fremgår vel egentlig av nick'et, hehe...)

Men lilleman ligger fortsatt i seteleie så skal til Ullevål til uken for nytt UL og KS-diskusjon. Har epilepsi i tillegg, så tror ikke det er aktuelt å gå for setefødsel... Så kan med andre ord bli noen uker før 13. juni!

Skrevet

Termin 19.juni med vårt første barn, og vi venter en prinsesse:)

Skrevet

oi, så koselig at vi er så mange!!

Skrevet

Hei

Oii.. ja, koslig at vi er mange i samme mnd. Ålreit å veksle erfaringer og opplevelser :) Jeg har termin 28 juni, førstegangs. Jeg hørte det skulle være babyboom på Ahus i juni.. og jeg må meddele at jeg er livredd for å bli sendt avgårde til et annet sykehus. Hvor mange her skal føde på Ahus?

Skrevet

TERMIN: 26 Juni - men håper som mange andre at hun kommer før :-)

Ellers er det mitt andre barn - jente nr 2 ...

Forrige fødsel var for 2 år og 3 mnd siden. Den var lang, vond og svært hard. Jeg utviklet fødselsangst etter den, så har måttet gå til samtaler hele dette svangerskapet.

Er derfor SVÆRT spent på hvordan det blir denne gangen... Håper jo på at myten om at andre gangs fødende før mye fortere og letter - virkelig skal slå til...

Skrevet

Ultermin 17 juni men menstermin 11 juni.Stoler mest på den da menstermin har stemt mest de to forrige gangene ;-)

Skrevet

25 dager til termin 14.juni :-) Ei stor jente blir det også:-) Håper hun ikke bikker over 4,5 til termin..hehe.

Skrevet

Eg har termin 9(!) juni, ikkje lenge igjen no! Soo eg gler meg! :)

Skrevet

Jeg har termin 20.juni, men håper som de fleste andre at jenta kommer litt før. Begynner å bli klar for fødsel og lei av den store, tunge magen:P

Jeg er student og har siste eksamen 6.juni, så fort den er overstått er tulla hjertelig velkommen:)

Skrevet

Hei!

her er termin 4 juni, men mye rart som har skjedd siste uken, så det ser ut til at det kanskje skjer noe snart.. men hvem vet!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...