Gå til innhold

Er vi mange med termin i juni?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har temin 22.juni, - 35 dager igjen, tiden flyr gitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også termin i juni, men sniker i køen. Planlagt ks i slutten av mai.

Skrevet

Ja, har termin 11.juni. 24 dager igjen! Det er snart det!!

Skrevet

12. juni her.

Men håper i det lengste på en mai-baby. :)

Skrevet

Heisann

Har termin 4.juni. 17dager igjen idag.

Har en dårlig dag idag, kom plutselig over meg hva jeg skal igjennom. Tredjemann dette her og det har vel først nå de siste dagene gått opp for meg at vi skal ha et barn til.

Jordmor tror ikke jeg går helt til juni. Knøttet ligger så langt ned i bekkenet som det er mulig å komme uten å komme helt ut;-)

Hodet er festet

Noen andre som plutselig gruer seg til fødsel?

Skrevet

Har termin 2 dager etter deg jeg ;) 24.juni

Har du begynnt å gjøre klart for et nytt familiemedlem?

Skrevet

UL termin 17 juni, men klar for fødsel NÅ!

Har hatt ukevis med maserier, siste to døgn regelmessige og tette uten noen effekt overhodet... Tror Livmor har gjort det til sitt livsverk å lure meg mest mulig ;)

Er andregangs så vet hva som kommer, men jeg tar noen timer med effektive rier og baby fremfor uker med falske rier og heftig bekkenløsning/låsning som tilsammen lenker meg søvnløs til sofa og seng mesteparten av tida...

Og ja, var tidlig ute med å finne frem babytøy, seng og utstyr. Mest pga storesøster på 3 år så hun skulle få god tid til å forberede seg på lillebrors ankomst ;)

Gleder meg til å følge dere, juni-jenter!!

Skrevet

20 juni! Tiden går rasende fort nå ja..plutselig er vi igang!

Er det noen som gjør noe spesielt for å forberede seg?

Noen som har vært på foreldreforberedende kurs på Ullevål?

Lykke til alle!

:-)

Skrevet

8.juni her, håper tiden går fort....

Skrevet

Termin 11. juni her :)

Gleder oss som bare det :)

Skrevet

Jepp, jepp!

Termin 12 juni.

1 dag igjen på jobb før permisjon!! :))

Skrevet

har termin 19.juni, med vårt første barn!

Vi gleder oss masse.;)

vet ikke om det blir en prins eller prinsesse enda,

så det blir ekstra spennende;)

Skrevet

29. juni her, men fikk 23. juni på tidlig UL, så håper på litt før... Har straks oppnådd statusen høygravid, gitt! ;-)

Skrevet

9.juni her :) Far holder en knapp på 4.juni, mens jeg er bombesikker på at hun kommer i slutten på mai. 28.mai ;) Så får vi se!

Er fordeom ganske forberedt på å gå over tiden også.... Men nå er jeg drit lei disse kynnerne som har holdt på siden uke 18!! vonde er de óg...

Skrevet

Her er termin 11.juni, ikke lenge til nå :)

Skrevet

26 juni her :) er litt ambivalent, syns han kan komme snart, men på en annen måte har jeg ikke peiling på hva vi går til, og da kan jeg vente bittelitt til!! hehe :)

men gleder meg masse da!!! og skal bli godt å bli kvitt bekkenplager, ryggsmerter og blodtrykksfall!! ;)

Skrevet

Jupp.. Jeg har termin 30.juni,men skal inn til vurdering av igangsettelse når jeg er ca. 37 uker på vei.

43 dager igjen til termin iallfall,og tiden flyr! :o

Skrevet

Termin 28.juni, men sniker ogso med ks seinest 7.juni! Kanskje det tilogmed blir i mai!

Skrevet

Jeg har termin 15 juni, men skal ha planlagt ks 3 juni :)

16 dager igjen, oioioioi!!!

Skrevet

Har termin den 10. juni, men håååper på maibarn. Gleder oss masse til å treffe den lille:)

Skrevet

Venter gutt 18.Juni. Førstegangs..

Skrevet

Jeg har ul termin 17 juni, men har menstermin 2 juni, som jeg stoler mest på.. i forhold til mens og samleie å slik... men men... =)

Måtte en tur på føden igår pga rier, som viste seg å være lure rier, så var bare å dra hjem igjen.. magen har sunket masse siden i går, så er spent!! =)

Skrevet

Termin 10.Juni :) <3 førstegangs.. men håper adrian kommer når som helst... er så klar... og leeeei... og søvnen er håpløs... og vonde kynnere som holder mor våken... så kom kom lillegutt... <3

Skrevet

Eg har termin 9 juni, permisjonsstart i måro! I'm lovin it! :)

Skrevet

Så morsomt at vi er så mange her!

Jeg har ikke begynt å ordne til babyen ennå... er jo nr.3, så føler at jeg har kontroll... men, må vel ta fram babytøyet og vaske det nå snart. Seng og vogn og sånt er klart, må bare settes opp, og det kan min mann gjøre mens jeg er på Riksen om vi ikke har gjort det før.

Mine to andre barn kom 9 og 6 dager over termin, så forventer ingen fødsel før termin denne gang.... Men skulle det skje ville det jo være en positv overraskelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...