jlille Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 Hva gjør dere om dagene? Hvordan ser ei normal uke? Trenger noen tips til hva jeg kan gjøre sammen med babyen min jeg.. Er litt sånn idèløs for tida, og han sover best i senga si så jeg kan ikke trille så mye som sikkert hadde vært en fin ting å gjøre.. Han er veldig veldig flink til å ligge på matta si og bite på lekene sine (eller banke dem i gulvet). Tar jeg han i fanget etc vrir han seg ofte ut igjen.. Dagen starter ca 0730 med melk. Så er det leking på gulvet, grøt, leking og sovetid. Etter den lange duppen vet jeg liksom ikke helt hva jeg skal gjøre.. Jeg kan jo trille tur, men da kommer han til å ligge våken og jeg får jo ikke gjort noe spesielt med han når han ligger i vogna si... Tips please?
tine0810 Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 mine dager flyr av sted med leking på gulvet, husarbeid med baby på slep, besøk til og av andre babyer, gå tur både sovende og våken. Hvis han er tilfreds med å ligge våken i vognen gjør det jo ikke noe at du ikke får gjort noe spesielt med han som du skriver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå