Gå til innhold

trenger sårt tips og ideer til leker gutt snart 3 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en aktiv og sprellsk liten gutt på snart 3 år. Men i det siste når han skal inn på rommet å leke, blir det mye kasting av lekene, bare surring på han for det meste.. Så jeg lurer rett og slett på om han trenger oppgradering av lekene.. At det rett og slett har blitt litt for kjedelig. Det han er glad i nå av det han har er togbane, kjøkken med matlaging, biler og bilbane..

Er det noen som har noe tips og ideer til andre leker som er gøy for gutter på 3 ? :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår gutt på 3 år har dei samme leike-intressene. Men lego i tillegg. Har vore lego duplo fram til no, men no fekk han vanlig lego til bursdagen sin. Den får han lov til å leike med ilag med pappaen sin. (må overvåkes pga. 9 mnd. gammal baby i hus). Kjempekjekt å bygge lego ilag med en voksen.

Skrevet

mini her vil helst være ute hele tiden...men når han er inne er det biler, lego og baller som er favorittene....men jeg trenger muligens en oppdatering her snart også! Kjøkkenskuffene og skapene til mor er også flittig brukt!

Skrevet

MIn på 2½ liker det samme som din. I tillegg er puslespill veldig populært, samt dyr (plastdyr), fly og helikopter.

Skrevet

Vi har rydda ulike ting i bokser med lokk, og når han bare har en boks så leker han fint med den. Altså, feks kun togbane. Hvis han har masse forskjellig tilgjengelig så blir det bare surr.

Han leker med det samme som din gutt + duplo.

Skrevet

Duplo/lego og puslespill er kjekt i tillegg til biler og tog, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...