81-Mamma<3<3 Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 Den er så stram som det er mulig å få den, men hun åler armene ut likevel Noen andre som har det slik? Noen som kan anbefale en bilstol de ikke får det til på? (hun er 21 md, og 12 kg)
sillyfilly og Olivia Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 Jeg vil bare si at jeg vet hvordan du har det. Har ei jente på 16 mnd som kommer seg utav selene i vogna. Uansett hvor hardt jeg strammer. Hun sover ute i vogna pådagen og det har faktisk hendt at hun komme gående på verandaen og kikker inn i vinduet. Veranda i første etg og lave vinduer. Hun er en houdini uten like. Står i vogna og skremmer vettet av meg.
Sistah*G07*J09* Skrevet 18. mai 2011 #3 Skrevet 18. mai 2011 finnes klips som man kan feste i mellom selene hos en bildingsebomsforhandler (sagt på godt kjerringspråk ) f.eks. autoparts, kanskje biltema o.l. den er ikke anbefalt å bruke, da det blir litt vanskeligere å få barnet ut ved en nødsituasjon. Men en litt vanskelig sele å få av, er vel bedre enn ingen sele
81-Mamma<3<3 Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2011 ha,ha, ha.... ser for meg at hun kommer gående på verandaen Vår jente er av samme sorten!!! Skjønner ikke at det er mulig Spørs om jeg må prøve å finne en slik dings ja! Begynner å bli veldig lei av å måtte svinge av veien 1000 ganger på en kort tur, bare for å få på den selen igjen!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #5 Skrevet 18. mai 2011 Du kan få kjøpt denne på nett: http://www.pitteliten.no/productdetails.php?product=129 Men de "lærde" strides om hvorvidt det er forsvarlig å bruke disse spennene. Legger ved et par linker, så kan du jo se litt selv http://www.tryggtrafikk.no/Beltesamler.b7C_wBHG2x.ips http://www.klikk.no/foreldre/foreldreogbarn/article386700.ece Skjønner det er slitsomt med ei som bryter seg ut hele tiden. Ser at guttungen prøver seg innimellom, men enn så lenge så har det gått greit.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #6 Skrevet 19. mai 2011 Nå har jeg ikke klikket meg inn på disse lenkene du har lagt ved, men jeg hadde samme problem. Og det faktisk ble et skikkelig skummelt et også. Jeg kunne nesten ikke sette meg i bilen, og kjøre med barnet mitt. Hun kom seg rett og slett nesten helt løs. Jeg så faktisk en beltestrammer på et reklame fra babyshop, og ble faktisk i hopla da jeg endelig fandt noe som kanskje kunne få slutt på det. Men, da jeg kommer inn i butikken så seff selges de ikke. De har ikke lov til å selge de. Som en over her sa, så skal barnet ut av stolen raskt, i tilfellet uhellet skjer. Men, heldigvis var der en hyggelig dame. Som, kunne fortelle til sine barn hadde hun hatt bare en sånn plastdings til beltestrammer, går fort og rask å få barnet ut. Dette hadde ikke de hatt på babyshop på veldig lenge, men hun visste at det fantes. Jeg gikk til barnashus, og der hadde de for 39,-. Og den funker som bare det. Så damer løp og kjøp Beste investering jeg har gjort, og billigste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå