Gå til innhold

Nå trenger jeg en lengre pause....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg er ganske så lei etter å ha prøvd i 22 pp. Vet det er flere som er her inne som nok har prøvd mye lengre enn meg, men jeg er ihvertfall lei nå og trenger en pause. Så etter en lang prat med mannen her for noen dager siden, har vi kommet frem til at nå legger vi prøvingen litt på hylla. (Ingen EL tester, ingen livmortapp tafsing, etc, etc) Vi har jo klart å bli gravide før iløpet av de 22 pp'ene (gått i SA veldig tidlig) og vet at det vil klaffe igjen en eller annen gang. Kommer fortsatt til å tempe, men kommer nok ikke til å være her inne på en god stund.

Jeg og mannen skal uansett inn til sykehuset i august for en ny undersøkelse, men da av begge to. Så vi er veldig trygge på at vi får hjelp er vi ikke gravide innen da. Vi er derfor fast bestemt på å bare nyte hverandre og livet resten av sommeren og ikke la disse babygreiene ta overhånd noe mer.

Nå skal jeg bare se frem til 1 måned i Berlin i sommer og 1 ukes familietur til New York til høsten.

Jeg ønsker alle masse lykke til med oppnåelse av svangerskap!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

god sommer!:) Håper vi ses igjen på første tri i august;) - selvfølgelig fordi vi bare har kost oss og helt tilfeldigvis har truffet på el da;) klems

Skrevet

Tror det er smart med en pause. Prøv å nyt alt annet, kos deg masse med sommer og ferie! Så håper vi at det klaffer for oss alle snart :)

Skrevet

Skjønner godt man trenger en pause... Ferie gjør susen skal du se. Har selv vært i New York en uke nå, og der tenkte jeg overhodet ikke på baby, bare shoppet, spiste god mat og drakk god vin osv...og det var skjønt. Man trenger å "glemme" denne prøvingen litt.

Dere har holdt på mye lenger enn oss, og jeg begynner å bli ganske lei selv allerede. All respekt til dere:)

Jeg prøver å være flink å finne positive ting å fokusere på, og sette pris på alt det gode vi har etc, og ikke sette livet på vent. Da går det bare ut over en selv, men JO innimellom er det vanskelig. Denne uvissheten om man kan klare å få det til er verst....

Lykke til med pausen, og nyt ferien og sommeren. Kanskje vi møtes på 1.timmester...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...