Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde det ikke skulle skje.. men etter 7mnd så satt det :)

Er 5+3 nå.. Og syntes fremdeles det er veldig uvirkelig, og venter egentlig bare på mensen skal komme...

Flere som føler det sånn ?

Er det noen som vet om en søt gave eller ting å gjøre for å gi/vise til den vordende pappan? og eventuelt en artig måte å vise det til besteforeldre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en smukk? eller pakke inn testen?

Skrevet

gratulerer såååå mye:)

Jeg kjenner det litt slik, er jo driiit glad, men samtidig så tror jeg ikke at jeg kommer til å innse det før magen vokser:)

synes en smokk hørtest veldig morro ut! lurer på om jeg skal ta den ideen:) hihi!

Pappan har jeg prøvd å tenke litt på, men vet ikke helt hva jeg skal finne på:)

Skrevet

Takk takk :) Det er litt rart, jeg tror nok ikke det går opp for meg, som du sier, før magen vokser :)

Hmm, altså pappan vet det jo så klart, men har fremdeles lyst å vise eller gjøre noe for han :) Så testen har han sett :) Men kanskje en smukk hvor det står "verdens beste pappa"...

Men tror jeg må komme opp med noe annet til besteforeldre...men vet ikke hva...I og med at det er såpass tidlig enda, så kan jeg ikke skrike det ut heller :)

Skrevet

Hei, og gratulerer så masse! :) Jeg er 6+0, og har vel akkurat kommet over den "vente-på-mensen-fasen", hehe.. Jeg VET at jeg er gravid, for jeg kjenner det på hele kroppen, men det er fortsatt rart å tenke på... Venter nå nr.3, og gleder meg veldig til vi skal si det til både de kommende storesøstrene og de kommende besteforeldrene :)

Ift hvordan man kan overbringe nyheten til besteforeldre, så har jeg tenkt litt på å pakke inn en koselig pakke hver til svigermor og til mamma med garn og en strikkeoppskrift på noe til den lille :) Begge er glade i å strikke, og vil gjerne strikke til barnebarna sine, så da tenkte jeg at en sånn gave kunne være en koslig måte å la dem få vite at de skal bli besteforeldre igjen :)

Jeg har bestilt garn og noen oppskrifter på nøstebarn, og venter det i posten denne uka. Har ikke planer om å fortelle noe til besteforeldrene helt ennå, men jeg er ikke i form, og blir jeg stort værre nå, så klarer vi nok ikke skjule det veldig mye lenger... Men da vil jeg forsøke å få gitt dem gavene før de rekker å se meg spy eller svime av eller at de får mistanke når magen begynner å bli større. Mye koseligere å si det på den måten, syns jeg :)

Hadde egentlig også vært allright om vi hadde klart å vente såpass lenge med å si det, at vi kan si det til jentene våre først, slik at de kan fortelle at de skal bli storesøstre, når gavene akkurat er overlevert. For akkurat nå føler jeg det er for tidlig å la trultene få vite noe, men som sagt, blir jeg for dårlig, så må besteforeldrene få vite det først... :)

Skrevet

Takk og i like så :)

Det var jo en kjempe koselig ide da, skulle ønske jeg og hadde noen strikke glade familie medlemmer :)

Jeg bestemte meg nettopp for å bestille sutter, hvor det stod litt forskjellig :)

Pakke det inn og gi det til hver enkelt.

Jeg har allerede klart å si det til mine foreldre, selv om det er tidlig.

Men det er litt "verre" med svigerforeldre og svigersøster.. Så det er vel der jeg er usikker på hvordan jeg skal legge det frem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...