susa :) Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 har lyst til å gi vesla på 4 mnd smaksprøver men er usikker på hva som er mest skånsomt for magen. Har prøvd avokado men det ga mye magevondt. Tar gjerne imot tips
jlille Skrevet 18. mai 2011 #3 Skrevet 18. mai 2011 Jeg fikk også tips om most banan, men min gutt begynte å gråte han.. hehe, aner ikke hvorfor (men jeg liker ikke og har aldri likt banan, kanskje det er noe der:P) Men jeg har kokt eple, pære og mango og most de sammen, eller bare eple og pære sammen + hadd i mm. Min har ikke reagert noe på hjemmelaget fruktmos (men kjøpefruktmos blir han kjempedårlig i magen av.. renner nesten rett gjennom). Kjøpte også småfolk blåbærsyltetøy for 4 mnd., og det gikk veldig veldig bra. Lykke til:)
Dovendyr Skrevet 18. mai 2011 #4 Skrevet 18. mai 2011 Jeg trodde banan ofte ga de små hard mage jeg??
kinaputten Skrevet 18. mai 2011 #5 Skrevet 18. mai 2011 banan og blåbær binder, så vær obs på det. pæremos og eplemos er greit å begynne med av frukt. Av grønnsaker, så er gulrot, potet og søtpotet mildt, bland med mm eller mme. noen oppskrifter finner du her http://mamma-i-eksil.blogspot.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå