Lilletrille91+ønske om søsken Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 Da er jeg endelig 12 + 1. Gud som jeg har vente på det. Har hatt 2 UL hvor alt var bra, men har også hatt 3 småblødninger igjenom 1. trimester. så har vært veldig bekymra for hvorvidt det skulle gå til nå. Men nå er jeg i allefall over det første "kneika" og håper det går bra resten også Lykke til alle sammen, prøvere og dere som alt er gravide
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 Å...gratulerer!! Kjennes som en evighet til jeg kommer til uke12 selv (er 6+0), men må vel bare smøre meg med tålmodighet... Vet det er skjønt å komme over den første"kneika", som du sier, for mest sannsynlig vil det gå helt fint med babyen etter det Skjønner de blødningene har gjort deg bekymra, men tenk så mange som opplever blødninger, også går det likevel helt fint! Og når du i tillegg har vært på UL og fått sett at alt står bra til inni der, så tenker jeg det i alle fall skal gå bra Håper du klarer å senke skuldrene og kose deg med resten av svangerskapet! Masse lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå