++juni2011++fødeklar!!! Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 Ikke mye,helt lyst rosa.. Er 34+6 i dag. Håper ikke fødsel er rett rundt hjørnet riktig enda.. Har hatt veldig mye tyntflytende utflod,kan det være fostervannslekkasje?
mommy3 Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 Jeg også blødde litt her om dagen. Er i uke 30. På mandag kom det ca en teskje med rødt og brunt blod. Og siden da har jeg hatt tykk beige-farget utflod... Forstår det ikke helt.
mammas skatter <3 Skrevet 18. mai 2011 #3 Skrevet 18. mai 2011 har villa sjekka d opp me legen/føden.
++juni2011++fødeklar!!! Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2011 Ringte jordmor,og hu mente det kunne være tegn på modning,evt en rift i skjeden. Skulle se det an utover kvelden. Men ikke noe mer tegn til blod foreløpig heldigvis!
MissisJ Skrevet 18. mai 2011 #6 Skrevet 18. mai 2011 jeg blødde hver dag etter uke 32 i forige svangerskap.alt gikk bra. Hvis blodet er brunt er det en eldre blødning,ikke så farlig da,men er blodet rosa rødt,er det friskt blod og greit å Få sjekket. Jeg hadde en del av morkaken som løsnet og blødde hele tiden,og hvis den løsnet helt er det kjempe farlig, siden da må ungen ut innen 20 min. Og det vet man jo ikke hvis man ikke reiser på føden å sjekker. Bedre med et besøk for mye enn et for lite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå