<3 klar for prinsesse nr2 <3 Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 Nå er jeg så utrolig lei av å gå å vente på vår andre prinsesse. Har termin førstkommende mandag 23.mai, og jeg holder på å gå på veggene... Har blitt helt tiltaksløs, sitter i sofan og håper ting skal komme igang... Har tenkt nå i to timer at jeg skal vaske litt, rimelig støvetet, men neida sitter i sofaen fremdeles... Hadde virkelig håpet at lille tulla ville se verden noen dager tidligere enn termin denne gangen, sist gikk jeg 2dg over termin... Men det ser ikke slik ut... sukk... Har gått HVER dag med vår andre tulle i bhg nå i tre uker, og det blir noen km fram og tilbake... Men ingenting hjelper ikke engang sex... Noen som har noen råd for hva jeg skal finnepå om dagene, eller for å sette igang denne fødselen... Sikkert flere av dere som venter og venter nå... <3
lalla5 Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 ja, det er kjedelig å vente!! Selv hadde jeg termin forrige onsdag og det har ikke skjedd noen ting! De første ukene lånte jeg en symaskin og hadde noen små prosjekter jeg koste meg med, men de siste to ukene har gått sakte. Venter og kjenner etter hver dag... så det er jammen ikke lett å fylle dagene med fornuftige ting, man er jo litt slapp og tiltaksløs og ikke minst tung i tillegg! Lykke til med fritiden og håper du slipper å vente så lenge:)
snuppeluppe Skrevet 18. mai 2011 #3 Skrevet 18. mai 2011 Hei Jeg startet i permisjon på mandag og har termin 6.juni. Jeg koser meg og synes det er fantastisk og endelig ha tid for meg selv. Har jobbet fullt frem til permisjonstart og føler at jeg trenger disse ukene til å komme meg litt ovenpå igjen, det vil si sove litt, ordne i stand til babyen, vaske klær, finne ting fram fra forrige mann på loftet og sånne ting. Føler nesten at jeg har litt for lite tid jeg. Fødte til termin forrrige gang så håper virkelig at det samme skjer denne gang og at jeg får disse ukene for meg selv:)
hm hm Skrevet 18. mai 2011 #4 Skrevet 18. mai 2011 Jeg har det akkurat som deg "nr2.på vei:)". Har en uke igjen til termin (nr. 3) og dette er vel første dagen jeg har slappet av.... Har brukt de to første ukene til klesvask, innkjøp, beising ute, og diverse prosjekter som jeg ikke har hatt overskudd til å gjøre når jeg har vært i full jobb. Har jobbet og sovet hele svangerskapet, så nå er det godt å få lov til å bruke litt tid på seg selv...
NostraStoria Skrevet 18. mai 2011 #5 Skrevet 18. mai 2011 Slik har jeg hatt det nesten hele svangerskapet, pga sm 100%. Så har "ventet" siden januar. Har termin om noen måneder så er utrolig glad for at alt går fremover! Er ikke lenge til du har termin da, ønsker deg masse lykke til!
<3 klar for prinsesse nr2 <3 Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 18. mai 2011 Ja forstår dere som har holdt dere i jobb helt til permisjonen startet, selv har jeg vært sykmeldt en god stund pga tidlige kynnere og nedpress... Så jeg har bare koset meg hjemme med det jeg har orket. Vasket klær å gjort i stand litt og litt, samtidig brukt ekstra tid på min andre prinsesse nå når det har vært så strålende vær... =) Kjenner jeg er veldig klar for å få neste prinsesse nå, ventetiden de siste dagene er for meg heeeelt pyton... Alt er liksom klart... Men rotet meg til å vaske å pynte litt i hjemmet idag nå, så d er alltid koselig! =) Ønsker dere alle masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå