Gå til innhold

Blomster i kirken, MÅ man?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt ærlig så er det noe jeg ikke har lyst å bruke penger på.

Kan du huske om og hvilken blomster det var i kirken i det forrige bryllupet du var i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det ikke iallefall, og har vært i mange bryllup uten blomster i kirka.. Kirka er fin nok som den er!

Skrevet

Min søster hadde noen fantastisk flotte høye blomsterdekorasjoner. De var en vase på ca.150cm og høye blomster i. De sto fremme i kirken.

Etter vielsen ble blomstene tatt videre med til lokalet. Og de pyntet flott opp. Etter bryllupsfesten gav hun dem til foreldre /svigerforeldre.

Men om du skal ha festen på et hotell så blir det jo rart å ta med egne blomster.

Skrevet

jeg har også tenkt på dette. synes kirka er fin og pyntet nok som den er jeg . =) så jeg har valgt å ikke bruke penger på dette!

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi hadde ikke blomster i kirken i vårt bryllup. Eller det kan være at det sto noen på alteret, men de var det ikke vi som hadde betalt for. Må ha vært kirken selv som betalte. Ser ikke poenget med å pynte kirken så veldig mye, den er jo nesten et smykke i seg selv.... og så er det jo brudeparet som skal blomstre der ;-)

Skrevet

Jeg ser ikke vitsen med blomster i kirken! Og vi skal heller ikke ha det neste år. Har kun vært i ett eneste bryllup der bruden skulle ha blomster i kirken og jeg la ikke merke til de før mot slutten en gang.. Var to høye dekorasjoner... dette hadde hun betalt flere 1000 for....

Vi kommer til å lage oppsatser/pynt selv i lokale det festen skal være, ellers ikke så mye blomsterpynt =)

(utenom hjemmelaget bukett)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...