Gå til innhold

Mifgyne og Cytotec - når fikk dere mensen tilbake?

Mamma til to guttegull

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en MA for noen uker tilbake og fikk Mifgyne 13. april, men påfølgende Cytotec 15. april. Nå går jeg og venter på mensen.

Kom kroppene deres raskt tilbake i normal syklus etter denne kuren? Hva slags erfaringer har dere?

Og - hvor fort ble dere gravide igjen etterpå - hvis noen av dere har blitt det?

Er veldig takknemlig for svar :)

Fortsetter under...

hei hei.

jeg tok cytotec den 4 januar, 25 januar kom mensen. Kom i vanlig syklus med 28 dager rett etter dette. De fleste får vel mensen mellom 3-6 uker etter de tar slutter å blø. For meg ble det 2 uker etter jeg sluttet å blø, bløddde i 5 dager etter tabletten.

hvordan reagerte du på den første ma da, eller var du kommet lenger på den?

Jeg er nå 4-1. så virkelig fersk :)

lykke til, håper kroppen reagerer raskt slik at dere kan starte prøvingen igjen:)

Hel gullgutt blir storebror, og takk for svar!

Jeg hadde utskrapning på den forrige ma'n, så det kan kanskje ikke sammenlignes. I tillegg ble det funnet to tomme fostersekker første gang, mens siste gang så jeg et bankende hjerte og ei lita reke ...

Jaja, jeg får bare smøre meg med tålmodighet. Det er iallefall oppmuntrende å vite at du kom i "rute" så fort og ikke minst at du er gravid igjen nå. Det gir virkelig håp :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...