kinaputten Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 hvilken tannkrem pusser dere med? Mini har jo hele to tenner nå og har kjøpt tannbørste, men hva med tannkrem?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 Bruker såpefri barnetannkrem, Zendium heter den vel. Men bare en knapt synlig mengde, og på minstemor synes jeg det funker best med q-tips enn så lenge, siden tennene ikke er så store enda og tannbørsten blir litt for hard og "klumpete" synes jeg=)
kinaputten Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2011 så litt tannkrem på qtipsen? skal prøve det
LittLykkelig Skrevet 18. mai 2011 #4 Skrevet 18. mai 2011 Min kniper bare igjen munnen og suger i seg tannkremen.. :S Må holde han i munnvika for å hindre at han snurper leppene sammen.. Hehe. Vi har vel en colgate barnetannkrem tror jeg. Bruker liten mengde. Han har 6, snart 8 tenner.
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 18. mai 2011 #5 Skrevet 18. mai 2011 Vi bruker colgate til vår gutt, den fra 0-6 år .. Bruker, som nevnt over her, bare bittelittegranne! Lillegutt syns det er gøy å pusse tenner, han gaper høyt, og super vel i seg litt av tannkremen, den smaker visst veldig godt syns han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå