Gå til innhold

Jeg savner faren min (litt langt)

Anbefalte innlegg

Jeg gråter når jeg skriver dette, men må bare få det ut. Jeg savner pappaen min så innmari. Han er ikke død og han bor kun 10 minutter kjøretur unna meg. Problemet er stemoren min.

Han giftet seg med min onde stemor når jeg var 3 og når jeg var 10 krevde hun at han skulle si fra seg foreldreretten og han gjorde dette. Stemoren min er den mest manipulerende dama en kan møte i hele sitt liv og jeg mener hun er rett og slett ond.

Pappa og hun har fått 2 barn i ettertid og han har sagt at han vet at verken jeg eller søstera mi liker ho, og det gjør ikke han heller, men han vil vente til barna flytter ut med å skille seg for han vil ikke at de to også skal bli skilsmissebarn.

Før han sa fra seg foreldreretten var vi hos han annenhver helg, men dette fikk vi ikke lov til etterhvert av stemoren vår. Nå ser jeg han omtrent aldri. I løpet av 6 mnd ser jeg han kanskje 3 ganger og det er VONDT! Det er vondt å ikke se faren sin mer enn det jeg gjør. Eller brødrene mine for den saks skyld. Ingen i familien liker henne etter hvordan hun har vært mot meg og søstera mi.

Til fredag gifter jeg meg, men han er ikke invitert pga. henne. Vi vil ikke ha henne der og får han komme og ikke hun bryter helvete løs for han og det vil jeg ikke.

Hun kan bare prøve seg å holde han borte fra barnet mitt når det blir født. Da tror jeg det svartner for meg. En dag kommer det til å svartne for meg når det gjelder henne. Det vet jeg!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143236884-jeg-savner-faren-min-litt-langt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

okey.. Eg vett de gjør vondt. Eg Har og en fult levende far som eg aldri fikk sitt når eg va mindre men pga han er alkoholiker. Men savne va der å savne e der. eg giftet meg i fjor å de va de vondeste med hele bryllupe at han ikke va der. Du kan gjør en ting å de e å spør om han i de minste vil følge deg opp kirke gulvet. han kan si han er hos noen andre elle noe. Eg vett kor tøft de e å ikke ha en far i nærheten. Eg har ikke sitt min far på 2år nå å han bor ikke langt unna men langt nok til at eg ikke treffe på han dagligt. kun når eg skal til familien på hans side å de har vert 2 ganger siden eg var liten.

Eg kan ikke si kos du skal fikse de men ikke ødelegg dagen din helt. i kirken har alle lov å komme å se:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...