Mammahjertet <3 Skrevet 18. mai 2011 #1 Del Skrevet 18. mai 2011 Min kjære tok seg fri i går slik at vi hadde fire hele fridager siden vi skulle prøve nattavvenning på lillegull igjen. Hun er forresten litt over 9 mnd. Men utfallet ble ikke slik jeg ønsket. Vesla ble trøstet hver gang hun våkna på natta. Men det som skjedde var at hun våknet akkurat like ofte som hun gjorde da hun fikk pupp. Gjerne hver tredje time. Eneste forskjellen nå var at hun brukte enda lenger tid på å falle i søvn igjen. Og det funket kun at jeg trøsta henne. Hvis han prøvde så bare vrælte hun etter mamma. Selv om jeg "gjemte" meg på motsatt side i senga. I det sekund jeg tok henne i armene så ble hun stille og roet seg. Selv om hun ikke fikk pupp. I natt ga jeg pupp igjen og fikk faktisk mer søvn enn disse fire dagene vi prøvde nattavvenning. Vesla har blitt nå vanskeligere å legge på kvelden. Og enda mer mammadalt. Jeg vet neimen ikke hva jeg skal gjøre. Om noen uker skal jeg begynne på jobb igjen også. Hvordan skal det gå da... Noen erfaringer å dele? Eller gode tips? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143236652-har-pr%C3%B8vd-en-ny-runde-med-nattavvenning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå