Gå til innhold

Føler med så lykkelig og glad:)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har veldig lyst å dele hisorien min med dere. Føler meg som verdens heldigeste og lykkeligste akkurat nå.

Vi har to gutter på 8 og 13 år (blir 9 og 14 år i sommer) og har forsøkt i mange år (6-7 år) å få et barn til. Har sikkert hatt >10 SA og vi hadde forlengst gitt opp å lykkes med å få et barn. Årene gikk og vi ble jo ikke yngre. Men så, når vi minst hadde forventet det skjer det altså. En liten spire klarer å klore seg fast og endelig lykkes vi. Vi er i dag 40 og 42 år, og spesielt den vordrende far har vært noen runder ang dette med alder og det kommende barnet. Det er jo mange år siden guttene var små og livet har på en måte rast avgårde. Men nå er all tvil, bekymringer og andre "uvelkommende" tanker borte og vi er kjempelykkelige hele familien. Kvalmen, trøttheten, duotest, blodprøver, ordinær ultralyd og alle bekymringer og tanker mht fremtiden, jobb osv er unnagjort. alt ser heldigvis flott ut mht den lille i magen. I tillegg fikk vi en stor bonusgave da vi var på ordinær ultralyd for to uker siden i og med den lille spiren er en jente. Med to gutter fra før blir det veldig kjekt med en jente i huset, men en gutt hadde selvsagt også vært veldig kjærkommet.

Så til alle dere andre som prøver, feiler, sliter med kvalme og bekymringer - hold ut. Lykken kan komme når du minst venter det:).

Jeg er nå i uke 20 og har det utrolig bra!!

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...