Gå til innhold

Ang snuing/vending baby i seteleie..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at flere har vært,skal inn på snuing pga baby i seteleie..er vist i samme situasjon selv,så lurer selvsakt på hvordan det gikk med dere andre snuere? Gikk det bra? Hvor lenge etterpå startet fødselen?

Er meget spent,men skal komme med oppdateringer når jeg har vært på snuing..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i mitt forrige svangerskap prøvde de å snu babyen, men det gikk ikke. ble derfor ks to uker før termin.

Skrevet

Dette lurer jeg også på. Ser ut som jeg har et setebarn jeg med. Jeg har hørt at det skal være sinnsykt vondt å snu barnet, er det det? Hvordan foregår det egentlig?

Jeg kjente en gang en dame som jeg husker at for over 20 år siden fikk snudd babyen sin, hun sa det ikke var vondt, men veldig ubehagelig. Men hos henne så snudde babyen seg tilbake etter bare noen dager, så det var det. Hun fødte vaginalt likevel.

Skrevet

Da har jeg vært på snuing..Det var veldig vondt,glad for at jeg måtte faste siden jeg ble så kvalm pga smerter.Heldigvis er det fort gjort,de står ikke å bryter på magen i timesvis.I mitt tilfelle nyttet det ikke,frøkna i magen satt bom fast.jordmor mente at det var lite sannsynlig at hun ville snu seg i det hele tatt,så nå må jeg ta stilling til om jeg ønsker setefødsel eller ks,et vanskelig valg synes jeg..

Skrevet

Takk for informasjonen. Høres ikke ut som noe jeg ønsker å gå gjennom nei. Så jeg håper at han snur seg før fødselen, har enda ni uker igjen.

Ja det er et veldig vanskelig valg å ta. Jeg ønsker jo helst vaginal fødsel, men setefødsel er jo en enorm påkjenning for både mor og barn. Jeg har født et veldig stort barn for mange år siden og sliter enda med senskader i underlivet etter denne fødselen. Så jeg kommer nok til å velge ks dersom han ikke snur seg innen den tid.

Skrevet

jeg får åsså store barn,selv om jeg ikke legger på meg eller har stor mage.Derfor har jeg nå bestemt meg at viss de setter meg i gang 3uker før termin,blir det setefødsel. Viss ikke så blir valget ks,selv om jeg ikke ønsker det.Ønsker ikke å føde en kjempestor baby i sete,og vekstestimering er bare tull,det stemmer aldri.

Lykke til med fødsel, håper han snur seg slik at du får en flott vaginal fødsel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...