fjoggy Skrevet 17. mai 2011 #1 Skrevet 17. mai 2011 Åhh er så spent.. Gru/gleder meg! 1.gang på ul, aldri kommet så langt før ;-) Livredd for at ikke alt skal være bra, frykter det værste.. Men har hatt svært høye hcg-verdier hele vegen.. 39631 på 5+6, d var siste gang jeg målte.. Måtte dette bli en fantastisk dag, og x fingrene for at d er1 eller 2 bankende hjerter inni magen min <3 Tror alt blir litt mer virkelig hvis jeg får en skikkelig bekreftelse på at det er liv !!! Lykke til alle dere andre ;-)
Gullgutter bli storebrødre Skrevet 17. mai 2011 #2 Skrevet 17. mai 2011 oi, skjønner at du er spent blir sikkert supert å få bekreftelse, ønsker deg masse lykke til. Men kan jeg spørre hvorfor du skal ha en så tili ul? mistet når jeg var 10 uker på vei i januar, slik at jeg ønsker meg en tili ul. Dette fordi jeg også ønsker den bekreftelsen du snakker om. Er nå 3-6 uker, så tør liksom ikke helt å slippe jubelen ut.
prusiluscan Skrevet 18. mai 2011 #3 Skrevet 18. mai 2011 Oj det var høye hcg verdier, muligens der er to ja Jeg var på ul på mandag, var 7+0 og fikk se et liiiite foster med bankende hjerte
fjoggy Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2011 Hei og takk for d ;-) Huff så leit at du mistet i uke 10, skjønner godt at du er ekstra engstelig da;-( Jeg har blitt gravid vha ass.befruktning, da er det normalt at en får ul så tidlig!! Er i tillegg extremt oppblåst og har satt inn 2 embryo.. Fikk spm i uke 4+5 på jobb om jeg var gravid.. Magen står rett ut ;-) Må være fantastisk å få bekreftet at det er liv, heldige du ;-) Lykke til videre begge 2 ;-)
Vår tur? ♥desembergutt 11♥ Skrevet 18. mai 2011 #5 Skrevet 18. mai 2011 Hei fjoggy:) Har du vært på UL?? Spent på hvordan d gikk!! Håper du så ett/to nydelige bankende hjerter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå