Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 17. mai 2011 #1 Skrevet 17. mai 2011 Sitter med ganska kraftiga mensen smärtor i vänstra lysken... Ska till jordmor imorgon så ska höra med henne.. Men är det någon här som har haft det samma som kanske vet vad det är?
foxari Skrevet 17. mai 2011 #2 Skrevet 17. mai 2011 ja har ofte menssmerter,og det er livmora som jobber...skal jo bli større!Hadde det sist svangerskap også,helt til det gikk over til kynnere.Har nettopp vært på ul,og alt var helt fint.
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 17. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. mai 2011 Phu det låter bra! Men har du fått någon extra uppföljning, har de haft misstankar om det kunde varit något annat`? Vilken vecka är du i? Jag är i vecka 24.
Hermine87 Skrevet 18. mai 2011 #4 Skrevet 18. mai 2011 Jeg har også hatt endel mensen smerter, er i uke 29 nå, men var rundt uke 24 da jeg tok det opp med jordmor. I mitt tilfelle mente hun det var at livmoren å bebisen vokser, i tillegg til bekkensmerter
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2011 Det var det svaret jag fick idag också Skönt att höra det är bra med bebisen i vart fall. Blir lika lycklig när jag hör hans små hjärtljud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå