Mamma til 3? Skrevet 17. mai 2011 #1 Skrevet 17. mai 2011 Noen som har brukt Primolut for å få mensen tilbake etter p-pillebruk? Sluttet for en del måneder siden og har enda ikke fått TR tilbake. Er det mulig at Primolut kan stabilisere syklusen?
Happy87 Skrevet 19. mai 2011 #3 Skrevet 19. mai 2011 Jeg har brukt provera for å få tr. Er det noe av det samme? Jeg har pco og har store problemer med å få el (har kun hatt en el siden juli 2010) jeg får heller ikke tr og er nå på andre runde med provera for å få tr slik at jeg kan begynne på trippel pergokur. Gikk på dobbel pergo forrige syklus, men fikk ikke el av det, derfor måtte jeg begynne på provera igjen. Er idag på 4.dagen etter siste tabletten og krysser fingrene for at tr kommer ikveld eller imorgen. kjenner iallefall en del mensmurringer.
Mamma til 3? Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2011 Takk for svar! Det er godt mulig at det er det samme, eller noe av det samme. Tror primolut i utgangspunktet brukes for å utsette mens, men det skal visst framkalle det også. Eggløsning hjelper det ikke med, men jeg ser for meg at det kanskje kan sette igang systemet igjen. Tar du provera hver måned? Hjelper det også bare ved å få fram tanta, eller hjelper det eggløsningen også? Vet du om det er mulig å sette igang systemet med bare provera, eller trengs pergo i tillegg? Kan en få resept på provera hos vanlig fastlege? Mange spørsmål her, håper du orker svare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå