LINDA*** Skrevet 17. mai 2011 #1 Skrevet 17. mai 2011 På godt og vondt får jeg vel si Dette er vel mest sansynlig "hyppige" kynnere eller maserier kaller man det kanskje? Det kommer og går i kjapp mundur... Kan det være staaaaarten på ett eller annet tru? Har jo hørt om de som har det sånn i flere uker/dager før selve fødselen. Men så tenker jeg sånn at, dette er 3. gang, og det er ikke lenge igjen....?
gulda Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 Kunne ønske jeg kunne svare deg på om det er noe på gang eller ei, men selv om dette er nummer to så føler jeg meg veldig grønn.. Men nå vet du antageligvis selv litt mer om hva det var.. Har noe skjedd? Spennende ) Lykke til!
LINDA*** Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2011 er like grønn selv... Man tror man kjenner noe, så håper man kanskje noe er på gang, men så vil man ikke ta noe på forskudd liksom... Og så viser det seg at dette bare er, hva skal jeg si, "kvelds-kynnere"? Men i går var det et skikkelig spetakkel og masse sammentrekninger i magen. Som dagen før jeg fødte sist. Kom hvert 7-8 minutt i flere timer. I dag har det roa seg fullstendig. *arg* Men kynnere uten "rietak" er jo uskyldige, men AKK så ubehagelige.... Vel vel. Jakten på fødsel går videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå