Gå til innhold

Hvor langt er dere på vei i dag, jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger får man bare lyst til å rope det ut, åpne vinduet og hyle: "God morgen, kjære naboer, i dag er jeg faktisk 10+0 uker på vei, og fosteret i magen min er ca. like stor som en plomme!" Jeg er heldigvis såpass oppegående at jeg kun åpner vinduet for å lufte, og "roper" det ut her inne i stedet! :-)

Alle dere andre som gjerne vil rope det ut; hvor mange uker er dere på vei i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe...skjønner deg godt;-)

Jeg har faktisk fortalt det til veldig mange fra starten av, litt fordi det er prøverør, og da har det vært så mange som vet hva man driver med allerede, og litt fordi jeg er veldig åpen på det meste..

Så om jeg ikke roper det ut så sier jeg det hvertfall, og det er utrolig hvor mye positiv oppmerksomhet man får som gravid!!:-)

Jeg er 10+6 i dag<3

Skrevet

Jeg fant ut av det bare for noen dager siden, og er 3-4uker ca :)

Skrevet

Og jeg er 7+4. Har fortalt det til den nærmeste familien, men har lyst til å skrike det ut til resten av verden... men får vente litt til

Skrevet

Hehe, skjønner deg godt. Fristelsen for å rope ut til "hele verden" er stor. Er 10 + 4 i dag og avslørte til "alle" for to dager siden =)

Skrevet

Er 6+2 i dag:) Føles ut som om jeg har gått gravid en evighet allerede, så det blir lange uker framover.. Men jeg glemmer egentlig ut at jeg er gravid da, har ikke helt skjønt det enda:)

Skrevet

I dag er jeg 7+1, føles ut som en evighet til 12 uker:p

Har sagt det til de aller nermeste, men kjenner med selv rett så sprekker jeg nok rundt uke 10:-)

Skrevet

jeg er 9 uker og 5 dager :)

skal på første sv kontroll på fredag.. er spent:)

Skrevet

Jeg er 5+6 i dag -om en time er vi over midnatt og da er jeg 6+0 ;) Har visst det i drøye to uker at jeg er gravid, og det føles som en evighet allerede. Klarte ikke la være å si det til søsteren min (og mannen min, seff), men ellers har jeg ikke fortalt det til noen andre. Vet at de neste ukene kommer til å gå treeeeeiiiigt.... I dag møtte jeg en bekjent med en søt, liten kul på magen, og jeg hadde sååå lyst til å si at jeg har en liten i magen jeg og! Men...er nok litt tidlig å spre nyheten ennå :P

Er ikke så opptatt av å MÅTTE være over 12 uker før "alle" får vite det, men ønsker iaf å være noen uker lenger på vei enn jeg er nå! ;)

Skrevet

Jeg er 10+0! :D Herlig!

Skrevet

Jeg er 10 +3. Vi har ikke fortalt det til barna ennå, så det er bare noen få som vet det utenom. Arbeidsgiveren min, en søster og svigermor. Skal fotelle det til barna neste gang vi har alle samlet.

Skrevet

Er 7+0 i dag og har 0 glede. Sliter med kvalme dag og natt. Må opp om natt og gafle 3 til 4 kjeks for og klare og sove igjen. Har mysta alt av motivasjon.

Detta er det verste svangerskapet jeg har hatt. Håper det avtar til jeg skal til syden 19 juli. Da er jeg 11+4, krysser fingrane på att det letner til da.

Kun min yngste søster veit det og 3 stk som må ha den besjed på arbeid. Får ikkje jobbe der jeg er nå og blir ikkje i arbeid igjen til permisjonen er over.

Skrevet

Er 9+6 i dag. Vi valgt å gjøre det offentlig i går og det var kjempedeilig! Vi fortalte det til datteren vår på nesten 3år på morgenen og så fikk hun fortelle det på familiesamling utpå dagen igår. Det var veldig koselig og artig å se hvor stolt datteren var da hun fortalte at hun skulle bli storesøster!

Deilig at det nå er offentlig! Da kan jeg endelig vise hvor trøtt jeg egentlig er! Håper dette går over snart slik at jeg blir litt mere opplagt!

Skrevet

Jeg er 9 + 6 i dag, og har ikke fortalt det til noen ennå. Mistenker at enkelte har skjønt det, men alle er høflige og lar vær å spørre ;) Har vært på den første kontrollen og ble henvist til tidlig UL for å konstantere termin, og berolige meg litt (har mistet to ganger siden januar mellom uke 4 og 5), så nå på mandag håper jeg at vi får se at alt er bra og at vi kan fortelle det til familien :)

Er forresten også plaget med mye symptomer denne gangen (god luktesans, ekstremt utmattet, bekkenløsning osv osv), så kjenner igjen det med å ikke glede seg Snurf! Men håper det går over om noen uker!

Skrevet

Jeg er akkurat 9 uker idag! :o) Syns det er SÅ stas hver gang jeg runder en ny hel uke! Jeg har også lyst å fortelle til hver eneste en jeg møter, men vi skal holde oss litt til..

Tipper vi kommer til å fortelle foreldre og søsken rundt månedsskiftet. Vi er bedt i et sølvbryllup når jeg er 11+3, og jeg kjenner at det hadde vært greit å kunne si det til folk der, hvis det blir spørsmål om hvorfor jeg ikke drikker.. Og vi vil gjerne dele det med nær familie før "nabolaget".. ;) Gleder meg veldig veldig mye til å kunne si det til alle!

Skrevet

etter foreløpig beregnet termin er jeg 11+5 uker idag.. gleder meg til 26.mai, da skal jeg på tidlig ultralyd for å fastsette nærmere termin.. etter det skal "ALLE" få vite det, men det er det selvfølgelig prinsessa på snart 6 som skal få fortelle(hun vet det ikke enda). Har fått tak i "verdens beste storesøster" t-skjorte til henne. Vi gleder oss!!!!

Skrevet

Jeg er 4+6 i dag og vil veldig gjerne rope det ut. Vi har ikke fortalt det til noen enda,fikk vite det på fredag,og det har vært vanskelig å prate med mamma de siste dagene uten å fortelle noe.Smboeren min vil gjerne vente til det har gått 8uker,men vet ikke om jeg klarer å vente så lenge. De nærmeste får kanskje vite det til helgen,skal på første jordmor time til fredag,så er veldig spent :)

Skrevet

I dag er jeg 5+6 uker på vei. Gleeeeeder meg på veien videre til januar.

Skal vente lengst mulig med å fortelle det til noen.... :o)

Skrevet

7+1, og har akkuratt vært på ul å kikket på mine 2 små perfekte vidunder <3

Lykke til alle sammen !!!

Skrevet

Jeg er 8+1 i dag:) Håper de neste 4 uker går fort!!!

Skrevet

Hei! Jeg er 6+4 i dag. og nett vert på UL

Der va det utrolig nok 2 bankende hjerter!!!!

Skrevet

Gratulerer med to! :)

Jeg er 8 + 0 i dag, og jeg gleder meg over hver ny uke!

Skrevet

8+4:)

mye blod og bekymringer, spotter rosa ennå men hjertet slo 179 slag og reka er 20,9 mm i dag og alt så fint ut':)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...