cadence Skrevet 17. mai 2011 #1 Skrevet 17. mai 2011 Håper dere har hatt en koslig 17. mai med de utfordringene denne dagen byr på. Ei tann kom frem i løpet av natta, og nå i kveld hadde jammen tann nr 2 tittet så vidt frem også Så da har den siste ukas natthysteri en veldig god forklaring. Skal på gruppekonsultasjon med tannpleier den 24/5 (7mnd dagen hennes), men hva gjør jeg frem til da? Minitannbørste? tannkrem? Hun ammes ca 6 ganger i døgnet, 2 solide grøtporsjoner+ et middagsglass. Drikker masse vann fra tutkopp. Jeg er utslitt. Håper at natteroen senker seg igjen nå som tennene er fremme. Det verker i beina mine, og er smånummen fra lårene og ned. Med en sambo med brekte ribben og forslått kropp så faller alt på meg; stallarbeid, babybæring++++. At man har måttet gjøre sin nasjonalplikt idag har ikke hjulpet på kreftene for å si det slik...Bare vesla faller til ro for kvelden så skal jeg få inn hestene, og krype til køys. Håper jeg:)
enits40 Skrevet 17. mai 2011 #2 Skrevet 17. mai 2011 Så bra du fant forklaring på styret - tenner er ingen spøk! Min holder også på å få to oppe nå, og det blir mye sutring og lite spising, noe som gjør mor bekymret... I morgen skal han få vaksine også, og da blir det vel enda verre - forrige gang var han dårlig i en uke etterpå...*Gruer meg*. Ønsker deg og snuppa en god natts søvn!
kinaputten Skrevet 17. mai 2011 #3 Skrevet 17. mai 2011 så deilig at tennene kom frem! Har lest innleggene dine om alt styret du har nå, tar av meg hatten for deg! Superwoman sier jeg bare Her klager jeg over at jeg må ta med mini til dyrlegen etter stengetid fordi ene voffern har vondt et eller annet sted (har ikke vondt lengre nå), mannen er ute og reiser som vanlig og jeg måtte altså ta voffern til dyrlege på kvelden etter minis leggetid som resulterte i at han ikke la seg før halv 11 i går :/ Men sammenlignet med ditt er det bare barnemat Mini har også endelig fått en tann til, har to også nå og nå har vi litt rolige netter igjen. hurra Ikke lenge til nå til familien din kommer, stå på du er flink!
cadence Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2011 Vaksiner er ingen spøk nei :S Etter 3mnd vaksina var det ugreie her i nesten ei uke, etter gjentakelsen ved 5 mnd det samme... costamummy; hadde jeg måttet tatt med trollet ut etter sengetid skal jeg love at jeg hadde rablet, men kunne jo ikke ha latt et av dyrene lide pga sovetid for trollungen heller... Jeg var veldig close til å eksplodere da det for 3.kveld på rad (fredag, lørdag og søndag) kom biler og traktorer hit ETTER at vesla hadde lagt seg for kvelden (mellom 1830 og 1900), da avtalen var at de skulle ha vært her før kl 18... Alle stemmene utenfor gjorde at hun ikke sovnet av seg selv...Kunne latt henne skrike, men med null overskudd orket jeg ikke å høre på det, og visste jo ikke da at det var tenner på gang. Imorgen kveld kommer de andre hjem, skal bli goooooodt ZzzZZzz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå