Frk Hansen Skrevet 17. mai 2011 #1 Skrevet 17. mai 2011 Sannelig får en et litt skrudd forhold til kroppen sin når en overvåker den hele tiden! Overskriften sier vel sitt, men en liten utbrodering kommer for de som orker å lese: Jeg har noen måneder mistenkt at jeg får en kvise eller to når EL er. Forrige måned mistenkte jeg at jeg ikke hadde EL (ikke EL-slim) - og da kom denne kvisa heller ikke. Etter beregningen skal jeg ha EL i dag - og våknet opp med kvisa. Tror ingen andre er blitt så glade for å våkne med en kvise 17. mai! Så da lurer jeg på: er dette noe også andre har merket? Og kanskje også kan forklare hvorfor det er slik? Evt. avkrefte at det finnes noen sammenheng? Om det er en sammenheng: betyr det at EL kommer nå? Eller at jeg nettopp har hatt EL? Fortsatt god 17. mai!
CI82 Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 Det er sikkert en sammenheng mellom kviser og hormonnivået i kroppen og hormonene forandrer seg jo når man har EL og TR. Jeg er litt usikker selv på akkurat når kviser dukker opp på meg, men det er hvertfall noen dager hver syklus hvor de popper opp og så forsvinner igjen. Leser at mange får mensenkviser, men kan hende det finnes EL-kviser også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå