prøverigjen:) Skrevet 17. mai 2011 #1 Skrevet 17. mai 2011 er blitt så trøtt de siste dagene. hadde før det masse energi. undertrykket i BT er også noe forhøyet. og JM sier at jeg skal ta det med ro, hvile til fødselen starter. er en dag over termin i dag. føler bare jeg må sove, spise og slappe av. blir helt utslitt av å gjøre noe. selv om jeg har lyst til å gjøre alt mulig så orker ikke kroppen. uro i armer og ben. murringer i underlivet. kan denne trettheten være et tegn på at noe skjer snart? andre som har opplevd noe lignenede før fødsel?
jlille Skrevet 17. mai 2011 #2 Skrevet 17. mai 2011 Jeg hadde det helt motsatt Vaska rundt badet den dagen det startet
uhhuhher Skrevet 17. mai 2011 #3 Skrevet 17. mai 2011 Jeg fødte på en tirsdag, og hele helga før var jeg bemerkelsesverdig trøtt og uvel sammenlignet med svangerskapet generelt. Så hvem vet? :-)
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 17. mai 2011 #4 Skrevet 17. mai 2011 Jeg ble satt i gang på morgenen. Og jeg var så trøtt hele den dagen og ettermiddagen. Bare sov og sov! Fødselen startet så vidt i ca 20.30 og varte i seks timer. Var skikkelig trøtt under fødselen også jeg. Og har vært trøtt siden Hehe.
Tøvsjura Skrevet 18. mai 2011 #5 Skrevet 18. mai 2011 Var ekstremt trøtt og sliten ukene før fødsel, kunne sovet døgnet rundt. Var nok "oppladning" til fødsel og er glad jeg fikk mulighet til å sove små blunder på dagtid innimellom Fødte forresten 5 dager over termindato.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå