Gå til innhold

sniker meg inn her fra bim,,,andre som var veldig trøtte rett før fødselen startet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er blitt så trøtt de siste dagene. hadde før det masse energi. undertrykket i BT er også noe forhøyet. og JM sier at jeg skal ta det med ro, hvile til fødselen starter. er en dag over termin i dag. føler bare jeg må sove, spise og slappe av. blir helt utslitt av å gjøre noe. selv om jeg har lyst til å gjøre alt mulig så orker ikke kroppen. uro i armer og ben. murringer i underlivet. kan denne trettheten være et tegn på at noe skjer snart? andre som har opplevd noe lignenede før fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det helt motsatt :) Vaska rundt badet den dagen det startet :)

Skrevet

Jeg fødte på en tirsdag, og hele helga før var jeg bemerkelsesverdig trøtt og uvel sammenlignet med svangerskapet generelt. Så hvem vet? :-)

Skrevet

Jeg ble satt i gang på morgenen. Og jeg var så trøtt hele den dagen og ettermiddagen. Bare sov og sov! Fødselen startet så vidt i ca 20.30 og varte i seks timer. Var skikkelig trøtt under fødselen også jeg.

Og har vært trøtt siden :P Hehe.

Skrevet

Var ekstremt trøtt og sliten ukene før fødsel, kunne sovet døgnet rundt. Var nok "oppladning" til fødsel og er glad jeg fikk mulighet til å sove små blunder på dagtid innimellom :) Fødte forresten 5 dager over termindato.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...