*first-time-mom* Skrevet 17. mai 2011 #1 Skrevet 17. mai 2011 hei på dere! hadde egentlig lovt meg selv å ikke titte inn hit på en stund, men hver gang rundt IKM så greier jeg ikke dy meg.. Tok en test igår morges, den viste svak pos... var tydelig farget strek, så er ganske sikker på at det ikke var noe skyggestrek.. tok en igjen idagmorges, men ikke med den helt "tidligste" morgenurinen - etter frokost og kaffe - den var negativ!! synes jeg kan skimte en strek der når jeg ser på den nå flere timer senere, men det er først etter inherdig analyse under et sterkt lys (crazy) Siste mens hadde jeg rundt 18. april og dette var etter en litt lengre enn vanlig syklus, så jeg burde vel gjerne vente med å teste til etter IKM... (lider av svært dårlig tålmodighet) Hva tror dere ? Kan den positive testen bare være "fake"? Eller er HcG nivået mitt bare så lavt ... Ha en fortreffelig 17.mai alle sammen!
Fru-MammaVims Skrevet 17. mai 2011 #2 Skrevet 17. mai 2011 Jeg vet ikke helt hva jeg skal si.. for 2 år siden testet jeg på kveldsurin å fikk skikkeli strek strek.. da tenkte jeg , endelig gravid igjen. tok en cb test dagen etterpå å den var negativ. så da instillet jeg meg på at jeg ikke var gravid alikevel. 3 dager etter kom mensen..
A.E Skrevet 18. mai 2011 #3 Skrevet 18. mai 2011 Hei! Sitter og lurer på det samme,fikk også først positiv, så når jeg tok testen med ukeindikator,var den negativ .. (?) Da jeg var gravid første gang skjedde også dette :-/ Blir nok ny test i dag :-)
minlilleHelene Skrevet 18. mai 2011 #4 Skrevet 18. mai 2011 Stripene viste negativ på meg 2 dager etter forventet mens. Men ukeindikator testen viste posetiv. Stripene viser negativ uten tvil nå, 7 uker på vei Ta en uke indikator eller vent om noen dager med å teste igjen
*first-time-mom* Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2011 Tror jeg skal drøye ny test et par dager, min uflaks så kommer sikkert mensen øyeblikk... Gi tilbakemelding da, hva det blir!! Så krysser vi fingrene for hverandre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå