trinity83 Skrevet 17. mai 2011 #1 Skrevet 17. mai 2011 Er i uke 8+4, og er så tett i nesen at jeg holder på å bli gal. Er ikke forkjølet, og har aldri vært noe særlig plaget av allergi. Er dette en av de mange plagene... ?
*Lissja* Skrevet 17. mai 2011 #2 Skrevet 17. mai 2011 Jeg er også ektremt plaget med tett nese.. har ikke tenkt tanken på at det kan ha noe med graviditeten å gjøre, men kan det?? Jeg har allergi til vanlig, men sjelden tett over tid slik jeg er nå
trinity83 Skrevet 17. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. mai 2011 Jeg tenkte nå bare slimhinner jeg, alt annet er jo hovent, så hvorfor ikke nesa også? :op Heh... Vet jo at enkelte føler nesetetthet i forbindelse med eggløsning, så hvorfor ikke liksom? Nå er jeg så tett at jeg våknet om natta av at jeg ikke får puste, ganske ubehagelig. Satser på at det roser seg etterhvert.
Jente09+lillegutt12 Skrevet 19. mai 2011 #4 Skrevet 19. mai 2011 Etter det jeg har fått vite så utvider slimhinnene seg (inkludert de i nesen) når man er gravid.. Jeg var konstant forkjøla ved forrige graviditet.. Min fastlege anbefalte meg å ikke ta nesespray (men ser at noen her inne mener at du kan bruke et annet merke enn Otrivin), men å forsøke å bare bruke saltvannsspray. Hvis det er noen trøst i det, så "glemte" jeg litt etter hvert hvor tett jeg var i nesaenetter som ukene gikk forrige gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå