Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og det STINKER!! Hva er det jeg spiser da? Har hatt samme kosthold siden hun ble født jo, og dette har startet nylig. I tillegg er hun veldig urolig om natten for tiden. Kan det ha noe å si at hun ikke har hatt avføring på en god stund? Anyone??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hvor gammel vesla di er, men virker til at hun kun ammes? Vesla mi hadde noen slike "tokter" da bæsjebleiene uteble noen dager på rad, og da stinket fisen :s Jeg hadde ingen endringer i kosten på det tidspunktet...

Nå har riktignok vesla her slitt med mye luft siden dag 1.. nå er hun straks 7 mnd.

Skrevet

Hm... jeg har ikke noe svar på spørsmålet ditt, men ville bare si at vi opplever det samme.

Lillegutt er 4 mnd og får bare morsmelk. Da han var ca 2,5 mnd begynte han å bæsje sjeldnere (ca hver 3. dag). Etter dette har han hatt skikkelig fislukt :P Jo flere dager det er siden han hadde avføring, jo verre er lukta. Jeg ser ingen sammenheng med hva jeg spiser eller ikke spiser.

Skrevet

Hun er snart 4 mnd. Er over en uke siden avføring, så er vel en sammenheng da. Hun ligger i egen seng ved siden av meg, og jeg kjenner av og til lukten bort til meg om natta. Hehe..

Skrevet

Hei du. Vi har også en jente som promper mye og bare har avføring 1-2 ganger i uka de siste ukene. Og det lukter vondt, men her er det tydelig at det er tranen som setter lukta for det er ekstra ille etter den, også lukter det rimelig fisk. Hehe. Heller ut en inn. Men kan jo ha noe med at det ligger lenger i kroppen også når de ikke har avføring like ofte?

Tenkte bare foreslå at det kan komme av tran :) Hvis du gir det da.

Skrevet

Har ikke noe svar på spm ditt, men jeg har en på 4 mnd som fiser noe helt grenseløst! :P Og til tider lukter det skikkelig ille.

Hele dagen og jeg hører han ligger å putrer på natta også :) hehe

Tok det opp med helsesøster og hun sa det var helt normalt. Han får forresten kun mme (nan) så vet ikke om det er derfor.

Bedre at de får det ut enn at de får vondt i magen hvertfall.

Skrevet

Tulla mi fiser som en voksen mann og det lukter deretter også;) Fise har hun gjort siden dag 3 av livet sitt, men lukta kom senere. Kanskje er det mme, eller kanskje malten? Jeg gav pupp de 2 første ukene og hu feis like herlig da.

Kanskje snuppa di er ei lita fisedokke hu og;)) he he

Skrevet

Vesla mi fullammes, bæsjer hver 8. eller 9. dag og fiser som en voksen mann!! Hun har lurt meg utallige ganger, hvor jeg tror det er en full bleie. Men neida, bare en forferdelig promp som sitter leeenge i klærne for den forsvinner :P Herlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...