Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe en emmaljunga city cross nå snart, for den virker lun og stor til soving på tur nå når jenta vår snart må ut av vognbagen som er i grunn altfor kort.

Hvilken sportsvogn har dere?

Vi har en Abc Cobra Design, men synes sportsdelen virker så åpen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har emmaljunga, super førnøyd!!

Skrevet

veldig fornøyd med vår TFK!

Skrevet

Vi kjøpte city cross for en måneds tid siden, da var Sprell 7 mnd. Kjempefornøyd med den! :D

Skrevet

Vi har Teutonia Mistral og BabyTravel Amsterdam. Mistral er en firehjuling og de sitter lunt og godt. Siden styret kan snus kan barnet sitte begge veier så vi har brukt den straks de er ferdige med bagen. Etterhvert gikk vi over til den andre. Det er en trehjuling og barnet kan bare sitte vendt fra deg. Kjempefornøyd med begge to.

Skrevet

Vi har en Easywalker SKY, den er vi superfornøyde med! Lett å trille, lun og god, full oppreist sittestilling samt full liggestilling, tar liten plass i bilen. Den er rett og slett super!

Skrevet

Jeg har Easywalker qtro. Samme som SKY men med fire hjul. Jeg elsker den. Lett å trille og løfte. Stoooor plass i vogna og lang. Noe som var veldig viktig for meg siden jeg får lange barn. Den er ikke sånn åpen som visse triller/sportsvogner er, men lun og god. Bruker den til lillegutt på 4 mnd. Ikke noe problem at han er vendt bort fra meg. Ser han hele tiden pga den store luka på kalesjen. Anbefaler den virkelig!

Skrevet

jeg har city cross å jeg elsker den :)

Skrevet

Stikker innom fra Småtroll 1-2 år. Har ABC Design Cobra, og om du kjøper på en solskjerm fra Teutonia, så blir den med ett mye lunere. Den bare klipses på sidene på kalesjen. Passer perfekt. Den holder unna både sol og litt vind og ikke minst småregn. Jeg har også sydd ett stormtrekk til den, men selv med bare en vår/sommerpose der den øverste delen legges litt oppå frontbøylen(i tillegg til solskjermen), så blir den ganske så lun. Kan jo være vært ett forsøk. Solskjermen fra Teutonia er iallfall billigere enn en ny vogn;)

Også har jeg ett vanlig regntrekk fra Brio (e.l.) som jeg bruker sammen med solskjermen i regnvær. Da blir det så fint og lunt der inne;)

Fungerer iallfall fint for meg og lillegutt.

Skrevet

Har og en simo vogn med egen sportsdel, men synes den vognen er så tung. Derfor blir jo naturlig nok Cobraen brukt mest.

Meeen er ikke så flink å sy at det gjør noe, kunne gjerne fulgt med stormtrekk til sportsdelen. Ser nå at det hadde vært supert.

Men vi lurte likevel på å kjøpe en Emmaljunga City Cross, og ha til senere likevel, vil ha flere barn m tiden:)

Om vi bare får solgt unna simovognen :)

Men blir nok sittende med den..

Skrevet

Kan anbefale city crossen på det sterkeste :)

Den er lett å trille, kommer frem overalt, lett å legge sammen og tar liten plass, setet kan legges helt ned, og ellers er det veldig god plass i vognen :) Nå har jeg ikke prøvd andre vogner, men jeg er SÅ fornøyd med denne vogna, elsker den ;)

Skrevet

Jeg har en brio sportsvogn. Aner ikke hva den heter da den er 6 år gammel. Men den er ihvertfall herlig! Håndtaket kan enkelt flyttes over på andre siden slik at barnet kan se fremover når det blir større. Den er også veldig praktisk når sola skinner, bare å flytte håndtaket over på andre siden med et klikk:)

Eneste ulempen er at den er ganske tung å drasse med seg, kunne tenkt meg en mye mindre sportsvogn. Men den passer perfekt også til mer ulendt terreng, og det gjør at jeg beholder denne:)

Skrevet

Det til teutonia virket jo veldig greit, men ser ikke helt hvordan det skal festes?

Kommer uansett ikke til å selge cobra vognen :) Den er herlig!

men trenger en mer stabil vogn til vinteren i snø og jeg skal til og fra barnehagen med jenta vår. det er 25min å gå:(

Skrevet

Tipper du kan feste det på utsiden? Ellers så kom jeg meg fint frem i vinter, jeg. Bare låste hjulet;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...