Rose -3. troll i 2012 Skrevet 17. mai 2011 #1 Skrevet 17. mai 2011 Gratulerer med dagen alle sammen! Håper dere får en fantatisk dag, og jeg håper ALLE unngår regn i dag. Skal ikke være så kravstor at alle skal ha sol og sommer, men unngår vi regn får vi være fornøyde.... Foreløpig er det grått og trist her... Fredags ettermiddag på dag 26 i 31 dagers syklus, tok jeg en test fra billigetester, strimmel. Den ble veldig svakt positiv. Testet deretter med clear blue digital som sa gravid 1-2 uker. I dag 4 dager etterpå testet jeg igjen med en strimmel fra billige tester, og testresultatet er fremdeles svakt positivt. Riktignok kom resultater kanskje en anelse raskere enn sist, men like svakt. Burde ikke testen i dag vært en del sterkere iom at hcg nivået fordobler seg for hver dag... Ja ja, jeg får ta med et bind i bunadveska for sikkerhets skyld...
Kafo - julibaby12 Skrevet 17. mai 2011 #2 Skrevet 17. mai 2011 når du tester så tidlig så trenger jo ikke testen være så mye sterkere. Se for deg at når du først fikk possitivt så var HCGen din på 5. Da tels det jo som gravid, men fortsatt veldig lite. Så tester du på nytt og selv om det har gått litt så er ikke HCGen på mer enn f.eks. 20 da. Bare et eksempel, men mine tester ble ordentlig sterke først ETTER IKM og de billigstrimlene fikk jeg utslag på 1 uke før ikm. Testet også med CB 5 dager før ikm og da fikk jeg 1-2 uker. Stol på testen og gratulerer, du er gravid;) Vet det er vanskelig, jeg tok flere tester hver dag helt til teststreken var sterkere enn kontrollstreken fordi jeg ikke klarte å tro det
BeBe_83 - nr 2 i oktober Skrevet 17. mai 2011 #3 Skrevet 17. mai 2011 Det går ikke an å måle hcg stigning selv med hjemmetester! Testene kan ha forskjellig følsomhet selv om de er av samme type, hcg innhold i urin kan variere og det kan være mer fargestoff i en test enn det er i en annen. Råder deg til å legge vekk testene, drøy evnt vent en uke eller to og ta en ny cb digital med ukeindikator hvis du absolutt må
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 17. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 17. mai 2011 Det er ikke noe krise sånn sett. Skal til gynekolog i morgen pga noen medisiner jeg går på. Tenkte bare at det var flaut å "krangle" seg time hos gynekolog hvis det viste seg at jeg ikke var gravid likevel, at testene hadde vist feil... Derfor jeg tenkte å ta en test til, og ble litt forbauset over at den ikke var sterkere...
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2011 begynte å blø i dag, så det er nok over for min del... Men kommer til å møte opp til timen likevel, for i tilfellet det kan være forlite medisiner som nå resulterte at jeg mistet, så vil jeg starte på mer med en gang jeg tester positivt neste gang... Ingen januarbaby på meg.....jaja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå