Gå til innhold

Slitsomt mye aktivitet og kynnere....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare klage litt.... Har vært så utroliig mye aktivitet i magen i dag, sammen med masse kynnere (ikke noe regelmessig). Jeg er utslitt... Er det slik de neste fem ukene kommer til å være...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert ikke noen trøst, men jeg har hatt det sånn siden uke 26.. Er snart i uke 37 nå, og har akkurat pustet meg gjennom nesten en time med maserier; skikkelige rietak med 2,5 min mellom. Akkurat når jeg blir usikker på om det faktisk er fødsel på trappene ebber de ut. Så ja, kanskje du skal forberede deg på noen runder de neste ukene. Jeg ser på det som ren avslapnings- og pustetrening og håper alle Livmors forberedelser gjør fødselen kjapp og grei ;)

Skrevet

Har termin om 10 dager og hatt det sånn de siste to ukene. Føler meg helt utslitt nå, og er litt bekymra for hvordan jeg skal ha krefter til å gå igjennom en fødsel hvis det ikke roer seg litt før den setter i gang for alvor.

Skrevet

Samme her... Blir helt gal av å være så sliten av det... 3 uker igjen da

Skrevet

helt utslitt jeg og. har lyst til å gjøre alt mulig, men merker at jeg bare må hvile. er en dag på overtid. man må samle krefter til fødselen....

Skrevet

Sukk... Jaja, det er heldigvis bare 5 uker (håper jeg i alllefall). Takk for tilbakemelding allesammen! Krysser fingrene og håper at det hjelper litt når han synker litt nedover også!

Lykke til alle sammen! Om ikke annet så er det en mager trøst at ingen av oss er alene om å ha det sånn i allefall =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...