desemberbaby10 Skrevet 16. mai 2011 #1 Skrevet 16. mai 2011 Er det noen nevneverdige forskjeller på disse to?? Ser jo at begge har fått høy score på bleietesten fra i fjor, men lurer på om noen her har erfaringer?
Fru Pinne Skrevet 17. mai 2011 #2 Skrevet 17. mai 2011 Jeg har prøvd begge og var godt fornøyd med begge, men jeg bruker coop bleiene nå. Grunnen er at de er litt mykere, går litt lenger opp på ryggen og som coop medlem får jeg en pakke med 56 bleier til 20 kroner.
Lillespiren<3 Skrevet 17. mai 2011 #3 Skrevet 17. mai 2011 Jeg har også lyst å prøve disse billigbleiene. Men fra hvor mange kg er de? Fant landlord på rema, men tror de var fra 8. Kg. Min er under 6. Kg:-)
desemberbaby10 Skrevet 17. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 17. mai 2011 Fant landlord på rema fra 6 kg. Skulle egentlig kjøpe coop sine, men så ut for at de var utsolgt for de fra 5 eller 6 kg. Har prøvd landlord nå i ett døgn og er forsåvidt fornøyd, men tror det blir pampers på natta. Synes de blir så hard og tung disse billigbleiene når de blir full, men på dagtid går det fint for da skifter vi jo ofte
lindalove Skrevet 17. mai 2011 #5 Skrevet 17. mai 2011 Vi har brukt og bruker begge merkene helt fra snuppa ble født (hun blir 5 mnder nå). Er veldig fornøyd!! Bytter litt på, og bruker også litt Libero innimellom. Syns kanskje Libero er mykest, men ikke så mye at jeg dropper billigmerkene. Også bruker vi Coop x-tra våtservietter! Snuppa har ennå ikke vært sår i stumpen:)
2010 Mammaen Skrevet 17. mai 2011 #6 Skrevet 17. mai 2011 Har ikke prøvd coop, men kjøpte et par pakker Landlord under bleiekrigen og jeg synes de er ubrukelige. De er så enormt stive og ligger som en klump på gutten min. De føyer seg ikke etter hans kropp i det hele tatt så det ser merkelig ut og det MÅ jo være vanskeligere å bevege seg med den på... Så det kommer ikke til å bli brukt her i hus. Har tenkt å prøve coop etterhvert når bleielageret tømmes. First price synes jeg var bedre enn Landlord forresten, men vi holder oss definitivt til Pampers.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 18. mai 2011 #7 Skrevet 18. mai 2011 Jeg har prøvd dem begge, og synes Coop sine er best- litt tynnere og mindre stive enn Landlord sine, men begge to gjør absolutt nytten sin=)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 18. mai 2011 #8 Skrevet 18. mai 2011 Minste størrelsen til Coop er forresten Midi, som er fra 5-8 kg:)
Tøvsjura Skrevet 18. mai 2011 #9 Skrevet 18. mai 2011 Vi bruker Landlords-bleier på vår 2-åring og er fornøyd med absorberingsevnen, men er misfornøyd med bleienes størrelse, de er jo så små! Kommer til å prøve ut Coop-bleiene tenker jeg, for å sammenlikne størrelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå