♥ Smurfen ♥ Skrevet 16. mai 2011 #1 Skrevet 16. mai 2011 Phu, ble heldigvis ikke noe fødsel på meg =) Kynnerene/maseriene roet seg ned igjen og har stort sett holdt seg bra idag =) Sikkert fordi han er hjemme og jeg har endelig fått slappet av litt, var SUPER deilig imorges når han stod opp med barna og fikk de på skolen og barnehage og jeg fikk hvile.. Fikk beskjed at jeg måtte ta jerntabletter av legen idag så dette kan jo ha noe med å gjøre at jeg har vært så død sliten som jeg har =) Ellers har jeg noen vonde kynnere nå i kveld med menssmerter men siden det ikke har tatt seg opp sater jeg enda på at det nok er litt overbelastning, stress som gjør det og siden det er tredjemann kan det vel være at de gjør vondere Så jeg puster ihvertfall litt lettet ut og håper lille prinsessen holder seg i magen en god stund til <3 Tusen takk for at dere støttet meg, var godt å ha dere jenter når jeg var så redd =)
2små,rosa&blå Skrevet 16. mai 2011 #2 Skrevet 16. mai 2011 Så bra! Kan tenke meg han var nervøs når han mista det flyet, hehe.. Men det gikk jo bra (-: Bare knip igjen så godt du kan du, så får nok rosa bli litt til (-;
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå