Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin om halvannen uke, så har veldig stor mage. Men testet bunaden nå (festdrakt fra Gudbrandsdalen), og med litt godvilje og sikkerhetsnåler går den på. Ser dere rart ut eller er det fint?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig at den passer da:) Gå for det:)

Kommer ikke i min, da det er sølvbelte til som ikke hadde gått igjen, så det blir kjole på 17 mai, og det er mange år siden sist...:)

Skoproblem som jeg synest er verst med hovne bein og vondt bekken.. jaja 17 mai blir det uansett, ha en fin 17mai feiring:)

Skrevet

Ikke sjans å få på hverken bunad eller skoene, så her blir der kjole :-)

Skrevet

Har hardangerbunad, så den kommer jeg nok ikke inn i nå nei...

Skrevet

Hadde aldri kommet inn i noen bunad..;) men om den passer synes jeg absolutt du kan gå for det! Her er problemet at det kun er joggesko jeg får på bena nå, og det ser jo virkelig ikke fint ut med joggesko og kjole! Så spørs om jeg blir så veldig fin i morgen, men men...;)

Skrevet

Her blir det en vid og stor kjole og sandaler på beina! Eneste jeg får på meg for tia, siden beina mine hovner opp av sokker og sko. Magen er altfor stor til noe bunad også! Går for telt i år jeg ;)

Skrevet

Du må se selv om det ser fint ut, men ikke pakk den på deg hvis det blir ubehagelig.

Skrevet

hehe ble inspirert til å prøve den men neida hadde ikke sjangs:=) så blir nok en enkel vid kjole her å:=)

Skrevet

Hei

Heldiggris - blir sikkert kjempefint! Skulle gjerne ha brukt min bunad i morgen :( Har vært gjennom en haug med klær foe å finne noe som er OK og som passer.. men, men... er snart over:)

Skrevet

her skal også bunaden på :-) 2 uker til termin. har fått sydd ut beltet, lånt større bunadsko, og må ty til noen sikkerhetsnåler, samt droppe underskjørtet, men ellers tror jeg det skal gå greit. hadde babyen allerede vært født, hadde det nok ikke blitt bunad, for amming og bunad er kompliserte greier ;-)

har en kjøle i reserve om det skulle bli uforusette problemer med å få den på.

Ønsker dere God 17-mai feiring alle sammen, med eller uten bunad :-)

Skrevet

kommer forresten til å føle meg temmelig rund i bunaden min, for føler meg litt rund til vanlig når jeg tar på bunaden, så + 15 kg, og kulemage hjelper nok ;-) hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...