Gå til innhold

Innleggelse i svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Hei til dere som leser dette. Håper det ikke ble for langt og at noen har innspill å komme med :)

Jeg har en psykoselidelse og i tillegg depresjon - under forholdene står det bra til, jeg går ikke på medisiner pga. svangerskapet. Men jeg klarer meg. Trodde jeg. Jeg begynner å tvile litt selv.

Jeg ønsket jo av hele meg at dette skulle gå fint uten medisiner, men med MASSE innsats fra meg selv og mine behandlere. Jeg ble advart. Og det har gått greit frem til nå. Men symptomene har blitt litt sterkere de siste dagene. Det verste er depresjonen. Jeg har en gutt på snart 3 år fra før som har spesielle behov, og i dag måtte samboer komme hjem tidlig fra jobb pga. formen min.

Jeg vil så gjerne klare dette, men nå vet jeg ikke. 5 mnd uten medisiner og 4 igjen... Jeg sitter og vurderer en innleggelse, men hva med sønnen min? Samboeren? Familien min? De forskjellige etatene vi har inne for meg og sønnen min? Jeg vil ikke skuffe noen av de atter en gang... Jeg er også redd for, at hvis jeg "blir dårlig" nå, så kan det virke negativt på de forskjellige etatene.

Jeg har vært innlagt noen ganger før, men ikke i en slik situasjon som jeg er i nå. Er det noen som har erfaring med innleggelse i svangerskapet? Plusser og minuser altså.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143233544-innleggelse-i-svangerskapet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...