magica fra tryll Skrevet 16. mai 2011 #1 Skrevet 16. mai 2011 -den har vært borte siden igår. Vi er kjempelei oss!;( (tror forrige innlegg forsvant???)
kaos83 Skrevet 18. mai 2011 #4 Skrevet 18. mai 2011 uff så trist har du ringt politiet her i bergen har de noe som heter "fant", og gjerne dyrebeskyttelsen? Har ekstremt lite energi om dagen men skal prøve å hjelpe. er hunden din middels stor, sånn ca at den når deg litt over kneet, ogb litt lurvete lys gråaktig pels?
Sanna28 Skrevet 18. mai 2011 #5 Skrevet 18. mai 2011 uff... er han fremdeles borte? Tror absolutt han lever, men at han er på jakt etter løpetidtisper. Har dere snakket med folk rundt med hund? Kanskje noen har sett ham streife rundt? Krysser fingrene for at han snart er hjemme igjen
magica fra tryll Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 19. mai 2011 Det er en lys hund type labrador/golden retriver. Ja den når meg litt over kneet! Tusen takk for at du vil hjelpe!
magica fra tryll Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 19. mai 2011 Tusen takk Sanna. Ja tror også den lever... Vi får håpe den kommer...
kaos83 Skrevet 19. mai 2011 #8 Skrevet 19. mai 2011 hei igjen, jeg føler den har et sår på ene bakdel sånn på rompa, er det noe buskras eller grense til skog der dere bor? føler kanskje den sitter litt fast i noe grener, eller at han har gjort det, derav såret, det er ikke alvorlig det såret, men bare ser han med dette såret og noe buskras, tror ikke den er langt av sted, men e alikavell et sted hvor det ikke er så mye folk... håper du finner den, Gi beskjed om jeg kan hjelpe med noe men har som sagt litt lite energi så vet ikke om jeg bare tøver... ville nå iallfall prøve
magica fra tryll Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #9 Skrevet 20. mai 2011 Tusen takk fomle! Hunden er fremdeles borte:( Om den hadde vært like i nærheten hadde den vel enten kommet hjem eller gitt lyd fra seg... Det er veldig rart hele greiene... Den er vant til å gå løs. Noen fler som ser noe??
Leo<3 Skrevet 20. mai 2011 #10 Skrevet 20. mai 2011 Jeg ser at han er i en form for skog, ser trær, ganske øde og med relativt flat mark. Men jeg ser også at den kommer tilbake om ikke så lenge:) Lykke til!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. mai 2011 #11 Skrevet 20. mai 2011 får opp lill negativ engerig her,hva det vil si vet jeg ikke,ikke vil jeg gå nærmere inn på det eller...har jobbet mye ang døden og få sperringer for det. Men håper at den kommer tilbake!
magica fra tryll Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #12 Skrevet 20. mai 2011 Håper du har rett Leo! Aurora: Du kan gjerne sende på PM om du ser noe spesielt tydelig. Det værste er egentlig å ikke vite hva som skjer med den...
magica fra tryll Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #14 Skrevet 24. mai 2011 Idag var vi og hentet hunden. Den har vært på dyrehospital helt siden første dag den ble borte. Hadde på følelsen at den hadde det bra,ja;) Takk til alle som prøvde og hjelpe!
kaos83 Skrevet 25. mai 2011 #16 Skrevet 25. mai 2011 det var jammen ra magica)) Nå ble jeg glad har tenkt mye på dette, men kan jeg spørre om han hadde et sår på rumpe/ hofte...? siden det kom opp for meg:)
magica fra tryll Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #17 Skrevet 25. mai 2011 Hei fomle:) Han har et sår på det ene bakbeinet pga at huden er så tynn etter at han brakk beinet for noen år siden. Kan være det er det du får inn:) Forresten, har jeg spurt deg om du ser noen flere barn på oss? Evt når?
kaos83 Skrevet 25. mai 2011 #18 Skrevet 25. mai 2011 mIN UMIDDELBARE FØLELSE ER AT DET ikke blir fler.. men hva er fødsels dato?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå