Gå til innhold

Mesoft vaskekluter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke apoteket hva dette er?

mannen skulle ut å kjøpe....

eneste de viste om var våtservietter.....

selges ikke mesoft kluter mer?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg kjøpte det i forrige uke på Vitus apotek. Men det heter vel Mesoft kompress?

Skrevet

Merkelig at de ikke visste hva det var, kan jo beskrive dem som sterile bomullskompresser str 10x10 cm som selges i pk på 100 så vet de nok hva dere mener. Er kommet en ny type nå i oransje forpakning også...

Skrevet

Joda, men det er ikke alle apotek som har merket Mesoft.

jeg sier altid tørre engangservietter til barn, sånne 10x10 kompress.

Skrevet

ok, hvor mye koster dem?

er det 100 i pakka?

hi

Skrevet

På mitt lokale apotek har de byttet ut Mesoft med Baby-ett-eller-annet, samme design på pakka som apotekets egne Baby-serie, hvis det gir noen mening :P .... men det er det samme produktet. Altså, at det bare er Mesoft som har byttet utseende, fordi produsenten har skjønt hva folk bruker det til, hehe. Koster ca 25 spenn for 100 stk.

Annonse

Skrevet

Apotek1 har byttet Mesoft ut og begynt med sitt eget merke BABY, men det er samme greia.

Ditt Apotek har en oransje ting som jeg ikke husker hva heter..

Jeg tror greia er at de har sett hvor mye penger de kan tjene på småbarnsmødre og babystumper, og vil ha penga sjøl ;)

Skrevet

Det er kompresser og merket er uvesentlig.Men de er ikke sterile i pkn på 100 altså.I så fall hadde det blittt dyrt. Ingen hensikt med sterile kompresser for å smøre salve i rumpa på en baby.

Skrevet

det er egentlig kompresser - er i en pakke som er hvit med noen grønner rundinger på. Har enda ikke vært borti noe apotek som ikke selger det.

Skrevet

De er usterile. Sterile kompresser er pakket en og en.

Skrevet

Bruker dere de kompressene til å smøre stumpene til babyene med?? Har aldri brukt noe kompresser eller noe slikt til å smøre med..

Skrevet

Bruker de til å vaske rumpa med, de er jo engangs og kastes etter bruk.. Slipper et tonn med vaskekluter og dertil tilhørende klesvask..

Skrevet

Og istedenfor ett tonn med vask blir det ett tonn med søppel!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...