Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #1 Del Skrevet 16. mai 2011 Ville bare dele min opplevelse med det å skulle slutte og røyke når man plutselig finner ut at man er gravid. Det var svært vanskelig for meg å innse at nok var det faktisk på tide å stumpe røyken. Jeg gråt mye og følte jeg ikke lenger kunne ta mine egne valg. Med en gang jeg fant ut at at jeg var gravid, kuttet jeg kraftig ned. I løpet av en uke, røkte jeg kun ca. en sigarett i løpet av dagen, i tillegg til litt puffing og par nikotintyggis (sistnevnte smakte for øvrig så jævlig, at det ble med et par forsøk). Etter en uke, hørte jeg på Torgrim Holtes røykeslutt dvd. Og vet dere hva? Det funket! Jeg har ikke siden hatt lyst på røyk. Overhodet. Helt fantastisk! Anbefaler alle dere som sliter med å slutte, og prøve denne. Hva har du å tape? Jeg hadde ingen forventninger til hypnosen og var helt åpen for å prøve det. Om det var at jeg trappet ned en tid i forveien. Om jeg er ekstrem åpen for hypnose. Om jeg var ekstra motivert pga graviditeten.. Hvem vet? Jeg vet bare at jeg er sjeleglad for at jeg prøvde dvd-en. Og at det funket. TAKK Torgrim! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143233273-r%C3%B8ykeslutt-v-hypnosedvd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå