megh Skrevet 19. mai 2011 #26 Skrevet 19. mai 2011 Han skal ikke ta fedrekvote direkte etter, men kanskje etter en mnd eller to. Og er klar over at man da må søke utsettelse.... Så jeg tror kanskje vi bare har missforstått hverandre. Lykke til.
yvve73 Skrevet 19. mai 2011 #27 Skrevet 19. mai 2011 Husk at man også skal sende inn den førstesiden( hvor man legger inn postnummer osv, og så kommer adressen til hvilket Nav-kontor man skal levere søknaden til opp). På dette skjemaet står det hvilke vedlegg man skal ha med. Her står det BÅDE terminbekreftelse, og kopi av lønnsslipp. Og til alle dere som lurer på dette med opparbeidelse av feriepenger under permisjon. Noen har arbeidsgivere som dekker full opptjening( stat, kommune og enkelte private bedrifter) Men, dette kan private bedrifter velge selv. Jeg jobber i en privat bedrift som kun betaler meg det som NAV dekker. Dvs. Jeg skal ha 80 % lønn i permisjon, og får dermed feriepenger opptjent kun av de første 15 ukene av min permisjon.
iepiemarie Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #29 Skrevet 24. mai 2011 Hei Adele - jeg ringer stadig Nav for å se om de har mottat alt fra meg...ting tar fort tid hos de. De fikk også spørsmål om å korrigere evt. feil i bloggen, men valgte å la være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå