marihona 2 Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 Hei Det spørs hvor du bor. men jeg leide hos brudepikene i drammen. Der var det hvite stoltrekk, også kunne man velge om mn ville ha rosa, hvite, grønne eller gull bånd rundt, eller ingenting. Når er den store dagen?
Ellenelle Skrevet 17. juni 2011 #3 Skrevet 17. juni 2011 www.festløvene.no Har leid av de før, veldig fine stoltrekk. Får fine sløyfer i silkebånd til
Ellenelle Skrevet 17. juni 2011 #4 Skrevet 17. juni 2011 www.festløvene.no Har leid av de før, veldig fine stoltrekk. Får fine sløyfer i silkebånd til
ღMaritpusenღ Skrevet 19. juni 2011 #5 Skrevet 19. juni 2011 Ser det er tips om flere butikker rundt oslo, men jeg bor i Trøndelag. Noen som har tips om noe der?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #6 Skrevet 24. juni 2011 Hei jo det hvet jeg!!!!!! www.ziyana.com Jeg har leid hos dem for 2 uker siden de har flotte stoltrekk ,billige,passer til alle stoler og kan sendes over hele landet. De er i hvittfarge og kan velge mellom mange bånd farger etter hva du ønsker. prisen for stoltrekk med bånd er bare 50,-pr stk. ))) www.ziyana.com
Christina<3 Skrevet 14. juli 2011 #7 Skrevet 14. juli 2011 Hei Jeg har nettopp kjøpt 100 hvite stoltrekk med rosa organzabånd fra Amerika. Jeg kan leie eller selge disse videre etter 6. august 2011. Jeg bor i Bergen. Noen som er interessert så skriv meg en personlig melding så kan vi komme frem til en god pris;)
lindamerethe Skrevet 28. februar 2012 #8 Skrevet 28. februar 2012 christina <3 har du solgt disse trekkene???
nissemor78 Skrevet 5. mars 2012 #9 Skrevet 5. mars 2012 Jeg fant denne siden www.stoltrekk.no som har åpningstilbud med hvite stoltrekk og bånd til bare 29 kroner per set! =) De er veldig fleksible og hyggelige folk. De kan skaffe hvilken farge du selv vil på båndet. Selv betalte jeg bare 300 kroner ekstra for å få akkurat de båndene jeg selv ville ha. Kan absolutt anbefales! =D
Jeliis Skrevet 13. august 2012 #10 Skrevet 13. august 2012 Sent svar her, men til andre som måtte lure på hvor en får tak i stoltrekk til bryllup osv, så finnes det hvite stoltrekk som passer til alle typer stoler hos www.woweffekt.no Koster bare kr. 79,- pr. stykk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå