Gå til innhold

Leie hvite stoltrekk til bryllup, noen som vet hvor?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Hei :) Det spørs hvor du bor. men jeg leide hos brudepikene i drammen. Der var det hvite stoltrekk, også kunne man velge om mn ville ha rosa, hvite, grønne eller gull bånd rundt, eller ingenting. Når er den store dagen? :)

• 4 uker senere...
Skrevet

www.festløvene.no Har leid av de før, veldig fine stoltrekk. Får fine sløyfer i silkebånd til

Skrevet

www.festløvene.no Har leid av de før, veldig fine stoltrekk. Får fine sløyfer i silkebånd til

Skrevet

Ser det er tips om flere butikker rundt oslo, men jeg bor i Trøndelag. Noen som har tips om noe der?

Skrevet

Hei jo det hvet jeg!!!!!! www.ziyana.com

Jeg har leid hos dem for 2 uker siden de har flotte stoltrekk ,billige,passer til alle stoler og kan sendes over hele landet. De er i hvittfarge og kan velge mellom mange bånd farger etter hva du ønsker. prisen for stoltrekk med bånd er bare 50,-pr stk. :)))) www.ziyana.com

• 3 uker senere...

Annonse

Skrevet

Hei

Jeg har nettopp kjøpt 100 hvite stoltrekk med rosa organzabånd fra Amerika. Jeg kan leie eller selge disse videre etter 6. august 2011. Jeg bor i Bergen. Noen som er interessert så skriv meg en personlig melding så kan vi komme frem til en god pris;)

• 7 måneder senere...
Skrevet

christina <3 har du solgt disse trekkene???

Skrevet

Jeg fant denne siden www.stoltrekk.no som har åpningstilbud med hvite stoltrekk og bånd til bare 29 kroner per set! =)

De er veldig fleksible og hyggelige folk. De kan skaffe hvilken farge du selv vil på båndet. Selv betalte jeg bare 300 kroner ekstra for å få akkurat de båndene jeg selv ville ha.

Kan absolutt anbefales! =D

• 5 måneder senere...
Skrevet

Sent svar her, men til andre som måtte lure på hvor en får tak i stoltrekk til bryllup osv, så finnes det hvite stoltrekk som passer til alle typer stoler hos www.woweffekt.no Koster bare kr. 79,- pr. stykk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...