Gå til innhold

Andre med barn her som er ekstremt klossete/klønete?

Anbefalte innlegg

Datteren min på 4 år slår seg alltid , eller faller ned fra ting.

Hun kan falle ned fra de merkeligste tingene, som en stol, hvis hun står på toalettet osv osv...hun faller ofte i sakte film og så treffer hun ofte hodet stakkars...jeg synes jo synd på henne, vil jo ikke le..men det er helt utrolig altså! Hun snubler også i egne bein..osv..

INGENTING galt med motorikken..hun syklet på 3års dagen sin, springer, hopper og klatrer i alt.

Tror rett og slett bare hun har dårlig tid..alt går litt fort..

Men det er jo litt flaut også og alltid komme i barnehagen med 15 plaster...knærne hennes ser ikke ut..sikkert 4 plaster oppå hverandre...

Fortsetter under...

Det er veldig vanlig når barn vokser. Bena blir lengre, kroppen større, det blir ikke like lett å stable aller kroppsdelene riktig hele tiden ;-)

Mine to på 4 er som din, ene fordi hun er så rask og alt skal skje fort, andre pga motoriske problemer.

Hehe, uff...er fælt å le, men ser for meg at hun kommer til å bli som en god venninne av meg når hun blir eldre :) Hun er forferdelig klossete og uheldig av seg, men det er heldigvis veldig sjarmerende ;)

Har ikke barn selv enda, men måtte bare svare.

Å ja, samme alder, samme "problem". Jeg begynner å bekymre meg for at bhg synes vi er kjempeuforsiktige og lar henne gjøre masse farlig, for hun har stadig vekk kul i panna, blåveis oppskrubba bein og albuer og alt mulig. Hun har god motorikk, men blir lett distrahert og da går det ofte galt. Hun kan falle av stolen mens hun spiser frokost, eller glemme det siste trappetrinnet før hun løper. Jeg synes aldri jeg ser de andre barna i bhg like forslått som henne. Jeg er ganske klønete og uheldig selv, så hun har det nok fra mora si.

14.08

hehe samme som mi hørres det ut som..bli fort distrahert og har ikke tid til å stå i ro hvis noe skjer...

heldigvis vet barnehagen her at hun er veldig aktiv så de bare ler med, men i dag kom hun med den svære kulen i hodet etter hun trynte ned fra toalettet..hun sto oppå do-lokket å pusset tenner, og landet på hodet når hun skulle ned igjen!! Hørres jo helt utrolig ut...men hun klarer alt.

Men hun har jo sett mishandlet ut ett par ganger, iallefall den gangen hun sprang på en dør og hadde ett kjempe kutt og en blåveis på det ene øyet...da så hun faktisk ut som hun var skamslått, ikke noe morsomt når alle kikte!!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...