ønsker * magetroll <3 Skrevet 16. mai 2011 #1 Skrevet 16. mai 2011 Tr kom som bestillt lørdag etter en 8dagers kur med primolut :-) så i morgen begynner jeg på første pergo kuren :-) ha en fiin 17 mai folkens :-)
Frk Hansen Skrevet 16. mai 2011 #2 Skrevet 16. mai 2011 Så bra! Skulle du ha videre utredning, eller prøver dere dette nå først? God 17. mai!
ønsker * magetroll <3 Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2011 alt så fint ut, så han gikk utifra at det var bare uregelmessig syklus.. etter forskjellige prevensjonstyper over flere år og skulle det ikke bli treff på noen mnd, så skulle jeg komme innigjen på flere tester så håper at nå sitter den snart
Happy87 Skrevet 16. mai 2011 #4 Skrevet 16. mai 2011 Så spennende! Håper virkelig det klaffer for deg. Jeg tok siste proveratablett igår og forventer tr en av de nærmeste dagene. Da skal jeg prøve trippel pergokur siden jeg ikke fikk el av dobbel.
ønsker * magetroll <3 Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2011 ikm uka etter meg du da happy!! jeg fikk tr på besøk akkurat 3 dager etterpå som legen sa lyykke lykke til med kuren, håper el`en kommer til deg denne gangen og at de klaffer for oss begge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå