Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer dere å spise sunt? Før jeg ble gravid så jeg for meg at jeg skulle være sunnheten selv, med variert kosthold, proppfullt av vitaminer, fiber, osv. Men, den gang ei..

Her sitter jeg i sofaen og klamrer meg til colaen min, det eneste som hjelper mot kvalmen. Jeg er så innmari sulten, men må spy bare jeg tenker på mat. Brødskiver kan jeg bare glemme, middag likeså. I stedet går det i potetskruer, juice, frukt med vanliljekesam og cola. Med andre ord, kun sukker! Dette kan jo virkelig ikke være bra for verken meg eller den lille i magen?

Håper så inderlig at kvalmen går over snart!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg ;)

Jeg levde lavkarbo i flere mnd før jeg ble gravid, og kroppen hadde det helt topp. Nå blir jeg dårlig bare jeg tenker på egg, og det eneste som frister er all slags mat med karbohydrater ;) Magen protesterer høylytt på denne maten.. Jeg er skikkelig oppblåst og magen bråker ille..

Skal virkelig skjerpe meg og finne tilbake til et sunt kosthold.... etter 17.mai ;)

Skrevet

hehe:) Jeg skulle også være sunnheten selv:) Jeg klarer meg greit foreløpig, men i dag på morran følte jeg skikkelig kvalme!

Jeg har ikke hatt så stor matlyst/godislyst så langt, men har liksom ikke følt meg veldig kvalm heller, bare ikke sulten:) nå prøver jeg å skal spise en yoghurt! Fordi jeg så noen ble bedre av å spise litt! Problemet er at jeg brekker meg av tanken på å spise!:)

Jeg spiser egentlig ganske mye godteri til vanlig, men bestemte meg for å prøve å kutte bort godisen nå som jeg er gravid... Vil ikke ha svangerskapsdiabetes!

Håper kvalmen går over:) Jeg prøver å ikke tenke på at jeg kommer til å spy, tilfelle en psykisk overbevisning kan hjelpe:) hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...